![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 372 Pomógł: 2 Dołączył: 10.05.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
witam,
chce stworzyc grę przeglądarkową MMORPG, pytanie na jakim silniku można to zrobić. Czy jest coś lepszego niż: Vallheru? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 182 Pomógł: 115 Dołączył: 4.03.2009 Skąd: Myszków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Napisz własny, w necie jest jak to się czasami mówi w ch*** dużo takich klonów, to już się robi nudne.
Znam jeszcze Santic, Ugamela, X-Nova, ale imho to wszystko ścierwo, pisane bez ładu i składu, bezmyślnie i ciężko się to modyfikuje. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 306 Pomógł: 32 Dołączył: 20.01.2008 Ostrzeżenie: (20%) ![]() ![]() |
Napisz własny, w necie jest jak to się czasami mówi w ch*** dużo takich klonów, to już się robi nudne. Znam jeszcze Santic, Ugamela, X-Nova, ale imho to wszystko ścierwo, pisane bez ładu i składu, bezmyślnie i ciężko się to modyfikuje. Dobry programista i ze słona o nazwie XNova potrafi zrobić szybkie cudeńko. lamcpp Jeśli masz zamiar robić grę, która nie jest podoba do innych to nie baw się w modyfikacje tylko pisz własny silnik. Jeśli masz zamiar zrobić coś pokroju "prywatnego serwera OGame" to bardziej opłaca się modyfikować silniki już istniejące niż pisać od nowa. Tylko jest jedno "ale": musisz go w dużej części przepisać lub modyfikować (chociaż jest to dość łatwe ze względu na fragmentację funkcji a nie zlepienie wszystkiego w jedną całość). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 12.10.2025 - 04:03 |