![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 214 Pomógł: 23 Dołączył: 26.09.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Aktualny próbuję zrobić własny system pluginów i przeglądając różne wątki na ten temat wpadłem na następujący pomysł: Zrealizowanie systemu pluginów na podstawie obiektów które w miarę potrzeb będą wczytywały inne obiekty. (trochę pokrętny opis, ale czytając dalej może zrobi się jaśniej) Głównym celem tego pomysłu jest zwiększenie czytelności kodu, a więc i ułatwienie sobie życia (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) A przy okazji dodanie możliwości rozszerzania pluginów o nowe funkcjonalności zależnie od tego nad czym chcę pracować w danym pliku. Programista mógłby się odwoływać do takiego pluginu w następujący sposób:
Albo:
W związku z tym mam pytanie: Jak odwołać się do zmiennych wewnątrz obiektu $Plugin z poziomu obiektu Gruszka. Przydałoby się śledzenie różnych statusów z poziomu obiektu pilnującego wszystkich zainstalowanych pluginów a to jedyna metoda jaka przychodzi mi na myśl, tylko nie wiem czy to jest wykonalne. Ewentualnie jakieś inne pomysły jak to zrealizować? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 182 Pomógł: 115 Dołączył: 4.03.2009 Skąd: Myszków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Bardzo mi się spodobał system bundle'i w nowym Symfony 2, możesz zobaczyć tutaj.
Korzysta on z wzorca Dependence Injection, a zarejestrowany bundle wykorzystuje się tak:
a konfiguruje tak: Kod config.yml
swift.mailer: transport: gmail username: your_gmail_username password: your_gmail_password |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 7.10.2025 - 09:12 |