![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 44 Pomógł: 1 Dołączył: 16.09.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
nie wiem czy graliście kiedyś np. w plemiona ale chodzi mi o coś takiego:
z boku jest napisane np. 60 gliny na godzinę. Jak zrobić, aby co minutę do stanu gliny dodawało się 1gliny? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 958 Pomógł: 574 Dołączył: 23.09.2008 Skąd: wiesz, że tu jestem? Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A nie lepiej aktualizować podczas akcji użytkownika? a wyświetlać za pomocą zwykłej funkcji JS..
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 332 Pomógł: 294 Dołączył: 12.10.2008 Skąd: Olkusz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A nie lepiej aktualizować podczas akcji użytkownika? a wyświetlać za pomocą zwykłej funkcji JS.. przykąłdowy atak - akcja użytkownika... kluczowe akcje uzyszkodników nie są niestety liniowe - dla 2 graczy można by zapisać czas dotarcia jednostek i obliczyć rezultat po zajrzeniu przez któregoś użytkownika... ale setki a nawet tysiące ataków może być doklejonych później [co prawda mogą się rozegrać na przeciągu 10h ale...] - i nikt przez noc nie zagląda - jeden ataku miał 1h - też w nocy wysłał - i też nie zagląda zanim te pierwsze ataki dojdą i tego ostatniego ktoś rano atakuje - ładne zależności jeśli ich się od razu nie rozwiąże jeśli jego jednostki już powinny wrócić [no wczewsniej musi być wynik czy w ogóle wrócą] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 3.10.2025 - 18:07 |