![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 42 Pomógł: 3 Dołączył: 10.02.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Sprawa wygląda tak. Chciałbym sobie zrobić grę w javascripcie, z wykorzystaniem <canvas>. Rzecz w tym, że gra ma robić ranking wyników na podstawie (między innymi) zdobytych punktów. I tutaj trudne pytanie, nad którym już dość długo się głowię. Jak to zrobić, żeby użytkownik nie mógł oszukiwać i wysyłać fałszywych wyników? Mam wrażenie, że jest to wręcz niewykonalne (już szczególnie kiedy dostępne są narzędzia takie jak Firebug (IMG:style_emoticons/default/dry.gif) ). Jednak na pewno można jakoś zminimalizować szansę oszustwa do granicy opłacalności. Interesuje mnie każdy pomysł, sam do niczego nie mogę dojść, a taka burza mózgów dobrze robi. Liczę na was;).
Ten post edytował ciembor 6.11.2010, 01:18:54 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 812 Pomógł: 117 Dołączył: 2.12.2008 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
A jak porazdził sobie z tym Adobe we Flashu? Poza tym, że flash daje binarkę(IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg) . Przecież flash`a też łatwo zdekompilować. Jeśli chcesz maksymalnie utrudnić życie potencjalnemu manipulatorowi to polecam obfuskacja kodu w czasie rzeczywistym (za każdym razem inny kod js generowany przez php) + szyfrowanie przesyłanych danych. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 3.10.2025 - 00:32 |