Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Bezpieczny zapis danych JS do bazy na serwerze
ciembor
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 42
Pomógł: 3
Dołączył: 10.02.2010

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Sprawa wygląda tak. Chciałbym sobie zrobić grę w javascripcie, z wykorzystaniem <canvas>. Rzecz w tym, że gra ma robić ranking wyników na podstawie (między innymi) zdobytych punktów. I tutaj trudne pytanie, nad którym już dość długo się głowię. Jak to zrobić, żeby użytkownik nie mógł oszukiwać i wysyłać fałszywych wyników? Mam wrażenie, że jest to wręcz niewykonalne (już szczególnie kiedy dostępne są narzędzia takie jak Firebug (IMG:style_emoticons/default/dry.gif) ). Jednak na pewno można jakoś zminimalizować szansę oszustwa do granicy opłacalności. Interesuje mnie każdy pomysł, sam do niczego nie mogę dojść, a taka burza mózgów dobrze robi. Liczę na was;).

Ten post edytował ciembor 6.11.2010, 01:18:54
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
flashdev
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 812
Pomógł: 117
Dołączył: 2.12.2008

Ostrzeżenie: (10%)
X----


Cytat(ciembor @ 6.11.2010, 23:49:51 ) *
A jak porazdził sobie z tym Adobe we Flashu? Poza tym, że flash daje binarkę(IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg) .


Przecież flash`a też łatwo zdekompilować.
Jeśli chcesz maksymalnie utrudnić życie potencjalnemu manipulatorowi to polecam obfuskacja kodu w czasie rzeczywistym (za każdym razem inny kod js generowany przez php) + szyfrowanie przesyłanych danych.
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 3.10.2025 - 00:32