![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 495 Pomógł: 245 Dołączył: 1.07.2009 Skąd: Bydgoszcz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Piszę aktualnie prostą gierkę on-line. Kiedy użytkownik poda swoje imie do bazy zostaje dodanych kilka rekordow z przydatnymi pozniej danymi. W momencie ukonczenia/przejscia gry przez uzytkownika rekordy te sa usuwane. Jak zrobic aby te rekordy usunaely sie nawet w przypadku kiedy user zamknie przegladarke lub pojdzie na inna strone? Wymyslilem ze najprosciej bedzie jak skrypt bedzie sprawdzal jakie sesje sa aktywne. Czyli np. user 'adam' wlasnie gra i jego sesja ($_SESSION[name']='adam')jest aktywna wiec jego rekordy nie moga jeszcze zostac usuniete z bazy. Natomiast user 'jurek' opuscil strone przed ukonczeniem gry. Zakladam ze tym samym jego sesja ($_SESSION['name']='jurek' ) przestala byc aktywna. W takim wypadku jego rekordy powinny zostac usiniete. Jak to zrobic? Jak sprawdzic jakie wartosci przyjmuje $_SESSION['name'] w tym samym czasie dla roznych uzytkownikow? Jest to w ogole mozliwe? Ten post edytował sadistic_son 2.09.2010, 18:59:39 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 495 Pomógł: 245 Dołączył: 1.07.2009 Skąd: Bydgoszcz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Rzecz w tym, że partia gry może trwać nawet i kilka dni, więc dodanie licznika czasu jaki proponował krispak odpada. Pomysł thomson89 też nie rozwiązuje problemu bo nie mam systemu logowania. Każda trwająca gra opiera się jedynie na istniejącej w danym momencie sesji. Jaśli user się odłączy (zamknie przeglądarke czy coś) to po ponownym rozpoczęciu gry traktowany będzie jako nowo-zaczynający gracz. To musi się opierać na rozpoznawaniu sesji w jakimś panelu administracyjnym. Tak więc ponawiam swoje pytanie:
Jak sprawdzic jakie wartosci przyjmuje $_SESSION['name'] w tym samym czasie dla roznych uzytkownikow? Jest to w ogole mozliwe? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 11.10.2025 - 13:11 |