![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 304 Pomógł: 0 Dołączył: 12.12.2006 Skąd: Pszów Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
Piszę mini grę i jest potrzeba mini chatu dla członków gildii w grze. Pytanie czy ma sens robić to w oparciu o plik txt? co będzie w tym wypadku lepsze? owe pliki tekstowe czy lepiej jednak baza? -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 450 Pomógł: 84 Dołączył: 27.11.2008 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jakiś czas temu pisałem aplikację, która miała mieć w sobie chat dla użytkowników i być narażona na spory ruch. Klient jednak trochę przesadził, ale poza tym.. czat był oparty o wielowątkowy serwer napisany w C, a aplikacja wymieniała się pakietami przez gniazda. W ten sposób nie odpytujemy serwera co chwilę o nowe wiadomości. Całość oczywiście działała bardzo szybko, ale takie rozwiązania wymagają już dedyka. Jednak jeżeli to jest mini-gra to proponuję oparcie o pliki i odpalać cronem czyszczenie X najstarszych wiadomości jeżeli waga pliku przekroczy ustalony limit.
Ten post edytował Quantum 18.08.2010, 11:19:24 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 22.08.2025 - 06:43 |