![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 178 Pomógł: 51 Dołączył: 7.01.2009 Skąd: Gdańsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam!
To pytanie jest skierowane głównie do klientów firmy Prohost.pl. Od jakiegoś czasu (miesiąc, dwa) występują na ich serwerach sporadyczne, niegroźne awarie. O wszystkim informują - co, jak gdzie i kiedy. Nie narzekam na ich usługi, ale czy takie awarie (nawet dość częste) nie powinny mnie skłonić do wynoszenia się stamtąd? Czy może są to letnie awarie które dotykają każdą firmę z serwerami? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 592 Pomógł: 445 Dołączył: 12.03.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Świetne łącza w Polsce, to antonimy, niestety. Jest sens umieszczenia serwera gdzieś na Zachodzie (ale nie w USA), przerzucenie tam wszystkiego i nie ma cyrków z routingiem, jak było to ostatnio z konserwacją do tepsy. I jeśli ktoś powie ale pingi ma gorsze, to niech sobie to wsadzi między drzwi, bo czas błądzenia pakietów jest praktycznie niezauważalny przez gościa naszych stron. To jest właśnie argument niektórych, że pakiet z Wawy będzie szybciej leciał niż z Berlina, że pingi mniejsze. Tylko co z tego, jeśli czas potrzebny dla serwera do zaserwowania danych będzie dużo dłuższy. Już nie mówiąc o tych Error 500, o których wspomniał thek. Będą te firmy zyskiwać klientów, to jak z partiami i ich propagandą w tv. Będą to raczej początkujący, którzy dopiero zaczynają, wraz ze wzrostem doświadczenia będą się przenosić. To jest jeszcze jeden argument, żeby nie korzystać z takich dostawców - duża część ich użytkowników to właśnie tacy "script kiddies" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 5.10.2025 - 09:01 |