![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 178 Pomógł: 51 Dołączył: 7.01.2009 Skąd: Gdańsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam!
To pytanie jest skierowane głównie do klientów firmy Prohost.pl. Od jakiegoś czasu (miesiąc, dwa) występują na ich serwerach sporadyczne, niegroźne awarie. O wszystkim informują - co, jak gdzie i kiedy. Nie narzekam na ich usługi, ale czy takie awarie (nawet dość częste) nie powinny mnie skłonić do wynoszenia się stamtąd? Czy może są to letnie awarie które dotykają każdą firmę z serwerami? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 4 362 Pomógł: 714 Dołączył: 12.02.2009 Skąd: Jak się położę tak leżę :D ![]() |
Zmądrzeją dopiero gdy potracą klientów. Ale nie licze na to. Z tak agresywna reklamą jak home.pl to idiotów złapią wielu. A że potem nie pilnują zbytnio co kto wrzuca na serwer to klops. Niby są monity, że serwis słabo chodzi i obciąża maszynę innym osobom, ale wrażenie mam, że wysyłają to losowym klientom (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg)
PS.: Poczytaj też o tym, że mają tendencję by na 1-2 miesiące przed końcem umowy zmniejszać zasoby, co kończy się tym, że w ciągu doby odwiedzający dłuuuuuuugo widzą Error500 i Cię krew zaleje. A potem jakby nigdy nic dostajesz kilka maili o możliwości przejścia na ich VPS. To jest po prostu chamstwo. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 5.10.2025 - 04:32 |