![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 14.12.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam, poszukuję optymalnego sposobu na zapis poniższej funkcji (metoda w klasie, której nie wklejam):
Gdyby w isset() można było dokonać przypisania, to całość sprowadzałaby się do:
Niestety się nie da. Ma ktoś może jakiś pomysł jak to zoptymalizować? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 706 Pomógł: 108 Dołączył: 12.03.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A to inna sprawa. Zapis typu ?: jest wolniejszy niz zwykly if - else, wiec Twoje rozwiązanie jest najlepsze (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Wątpię - a nawet jeśli, to co z tego? Tworzysz grę, która ma śmigać w 60 FPS? Panowie, nie popadajcie w paranoję. Zapis ? : jest tu jak najbardziej w porządku. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 15.10.2025 - 03:50 |