![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 178 Pomógł: 51 Dołączył: 7.01.2009 Skąd: Gdańsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam!
To pytanie jest skierowane głównie do klientów firmy Prohost.pl. Od jakiegoś czasu (miesiąc, dwa) występują na ich serwerach sporadyczne, niegroźne awarie. O wszystkim informują - co, jak gdzie i kiedy. Nie narzekam na ich usługi, ale czy takie awarie (nawet dość częste) nie powinny mnie skłonić do wynoszenia się stamtąd? Czy może są to letnie awarie które dotykają każdą firmę z serwerami? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 15 467 Pomógł: 1451 Dołączył: 25.04.2005 Skąd: Szczebrzeszyn/Rzeszów ![]() |
Cytat firmach jak kei.pl czy właśnie iq.pl - tam płacisz 3-4 razy więcej za podobne parametry, ale o awariach praktycznie możesz zapomnieć. Kei i brak awarii? Ostatnio był przestój kilka godzin, na DEDYKU. Nawalili coś z zasilaniem, pomimo posiadania dwóch niezależnych obwodów oraz generatora. Ten ostatni też nawalił. (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) Przy konserwacji łącz przez jednego z operatorów też coś namieszali. Routing do tepsy praktycznie nie istniał. (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) A tłumaczenia administracji były co najmniej... żałosne. Nie wiem, co ludzie widzą w kei/home/az/nazwa. (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 22.08.2025 - 15:15 |