![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 305 Pomógł: 25 Dołączył: 27.01.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Mam pewien problem z obecnym dostawcą Internetu. Zgodnie z umową powinien on dostarczać Internet drogą radiową o transferze 512kbsp. Czyli całkiem względny transfer, jakby nie patrzeć. Niestety, kompletnie się z tego nie wywiązuje. Internet działa wolniej niż na starych modemach. Chciałbym więc zerwać z nimi umowę, jednak na moje nieszczęście w umowie jest zawarta klauzula, iż zerwanie umowy kosztować będzie mnie ponad 1.000 zł. Pomyślałem więc, że mógłbym zainstalować jakiś program, który by na bieżąco sprawdzał szybkość połączenia (jest taki program?) przez powiedzmy 2-3 doby. Po tym czasie wydrukowałbym ładny wykresik i wysłał im wypowiedzenie umowy z powodu niewywiązania się z ich strony. Czy wtedy też będzie obowiązywała mnie kara? Jak poradzić sobie z takim pseudo "dostawcą"? Z góry dziękuję pomoc. Ps. jako, iż to Hydepark to dodam, że 3 dni temu robiłem prostą stronkę-wizytówkę na Wordpress-ie. Na zrobienie zeszło niecałe dwa dni, natomiast wysłanie tego na swój serwer zajęło 2,5 dnia (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 15 467 Pomógł: 1451 Dołączył: 25.04.2005 Skąd: Szczebrzeszyn/Rzeszów ![]() |
Cytat Zgodnie z umową powinien on dostarczać Internet drogą radiową o transferze 512kbsp. Czyli całkiem względny transfer, jakby nie patrzeć. A teraz weź umowę, przyjrzyj się uważnie, czy tam nie ma o maksymalnej prędkości 512kbps. Cytat Czy wtedy też będzie obowiązywała mnie kara? Jak poradzić sobie z takim pseudo "dostawcą"? Z góry dziękuję pomoc. Najpierw idź do nich i porozmawiaj, jakie oni widzą rozwiązanie tej sytuacji. Zawsze masz większe szanse wynegocjowania osobiście czegokolwiek niż od razu przynosząc wypowiedzenie, etc. Z doświadczenia - polubownie da się czasem sporo załatwić. Nawet jeśli nie, to odpowiednio często trująć im dvpsko sami wreszcie coś zrobią; miałem kiedyś dwie sieci radiówkowe, ale było o tyle dobrze, że sprzęt miałem własny. Ale na trucie w końcu zareagują. (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 305 Pomógł: 25 Dołączył: 27.01.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A teraz weź umowę, przyjrzyj się uważnie, czy tam nie ma o maksymalnej prędkości 512kbps. Zaraz zajrzę i napiszę, bo fakt - mogli w ten sposób się zabezpieczyć. Najpierw idź do nich i porozmawiaj, jakie oni widzą rozwiązanie tej sytuacji. Zawsze masz większe szanse wynegocjowania osobiście czegokolwiek niż od razu przynosząc wypowiedzenie, etc. Z doświadczenia - polubownie da się czasem sporo załatwić. Nawet jeśli nie, to odpowiednio często trująć im dvpsko sami wreszcie coś zrobią; miałem kiedyś dwie sieci radiówkowe, ale było o tyle dobrze, że sprzęt miałem własny. Ale na trucie w końcu zareagują. (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) Nie da rady w sposób polubowny, oni za przeproszeniem, mają w dupie klienta. Jakiś czas temu rodzice spóźnili się z opłaceniem Internetu (w domu nie było komputera, więc nie zauważyli informacji o braku opłat, która zawsze się pojawia). Gdy przyjechałem z laptopem, zobaczyłem informację o braku opłaty i konieczności kontaktu telefonicznego. Okazało się, że spóźniliśmy się z opłatą 5 dni (1 zł, bo było w promocji). Zgodnie z ich umową naliczyli nam karę 500 zł + 40 zł za ponowne podłączenie internetu. Także nie chcę z nimi rozmawiać, tylko zrywać umowę, jeśli to możliwe :-) Przez weekend nie miałem wcale Internetu - coś tam padało i od piątku do wtorku nie było żadnego sygnału. Zadzwoniliśmy do nich, przyjechał gościu i naprawił. To kolejny powód nie wywiązania się z umowy z ich strony, prawda? Poza tym świadczą usługi na tak niskim poziomie, że ciężko korzystać z tego badziewia, a trzeba płacić (teraz już 50 zł/m-c przez 2 lata). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 15:26 |