![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 32 Pomógł: 1 Dołączył: 24.07.2010 Ostrzeżenie: (30%) ![]() ![]() |
http://polandball.atspace.com/
Za pomocą tego wykrywam jaka karta znajduje się aktualnie w polu do walki:
Nie wiem jak to wszystko logicznie rozpracować żeby miało ręce i nogi. Po wykryciu i usunięciu kart powinna zachodzić zmiana w życiu po jednej i po drugiej stronie, jak na razie zrobiłem tylko tyle i wiem że jest to wadliwe myślenie.
Nie wiem jak to zrobić za pomocą switcha i return. Proszę o pomoc tudzież wskazówki. Dopiero zaczynam programowanie więc proszę o wyrozumiałość. Proszę Ten post edytował asidro 27.07.2010, 22:30:28 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 32 Pomógł: 1 Dołączył: 24.07.2010 Ostrzeżenie: (30%) ![]() ![]() |
Losowanie kart i pobieranie odpowiednich kart do funkcji analizujacej juz jest. Dzięki kamil zaraz przeanalizuje znowu bo wcześniejszego nie za bardzo zrozumiałem.
http://polandball.atspace.com/walka.js Sorry za brak wcięć. Tak by się tego nie dało zrobić, tzn. na takiej zasadzie? Bo nawet jak kamil mi dobrze wytłumaczył to ja dalej nie wiem jak miałbym to podpiąć pod mój wcześniejszy kod i zastosować. Więc chyba kamil mnie nie zrozumiał albo ja jego. Wole już użyć milion ifów bo miałbym warunki a te case return switch to mi nie pasuje jak na razie w tym przypadku coś albo moja logika zawodzi. Funkcja już "niby" uderza gracza#2 problem w tym że nie wiem jak zrobić to tak na tej samej zasadzie by wszystko działało w oparciu tylko o punkty życia i wykrywanie kart które już notabene jest. Jak to zrobić z playerem#1 by dodawało i odejmowało. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 17.09.2025 - 09:17 |