![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 32 Pomógł: 1 Dołączył: 24.07.2010 Ostrzeżenie: (30%) ![]() ![]() |
http://polandball.atspace.com/
Za pomocą tego wykrywam jaka karta znajduje się aktualnie w polu do walki:
Nie wiem jak to wszystko logicznie rozpracować żeby miało ręce i nogi. Po wykryciu i usunięciu kart powinna zachodzić zmiana w życiu po jednej i po drugiej stronie, jak na razie zrobiłem tylko tyle i wiem że jest to wadliwe myślenie.
Nie wiem jak to zrobić za pomocą switcha i return. Proszę o pomoc tudzież wskazówki. Dopiero zaczynam programowanie więc proszę o wyrozumiałość. Proszę Ten post edytował asidro 27.07.2010, 22:30:28 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 782 Pomógł: 153 Dołączył: 21.07.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Może to zrobić w oparciu o JS - nawet lepiej jak to zrobi (mniejsze obciążenie serwera). Rozdziel sobie to co widzisz na ekranie (drzewo DOM) od JS zajmującego się mechaniką gry. W mechanice stwórz sobie tablice w której zachowujesz stan graczy (karty, punkty, co tam chcesz). Dopisz funkcje które modyfikują ten stan (dodanie kart, losowanie kart, walka). W części wyglądu dopisz funkcje modyfikujące drzewo DOM (dodanie karty - dodanie elementu HTML do jakiejś części, zmiana klasy jakiegoś elementu etc). Wreszcie wydziel Kontroler w którym bindujesz eventy użytkownika (kliknięcie, ruch myszą, drag&drop) z funkcjami mechaniki i wyglądu. Voila, właśnie stworzyłeś appa opartego o pseudo MVC (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg)
EDIT: @kamil4u a to przepraszam. Nie śledzę nicków (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) Ten post edytował everth 28.07.2010, 13:46:54 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 7.10.2025 - 05:21 |