![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 150 Pomógł: 3 Dołączył: 13.04.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wiec mam np pomysł na gre w myslach zanim cos napisze to sobie wyobrazam. I mam problem z wyobrazeniem sobie np szansy procentowej np na znalezienie przedmiotu oraz ciekawi mnie czy w grach cron uruchamia sie tak czesto i aktualizuje wszystkie budowy prace itp czy jakos inczej to działa.
Dziekuje pozdrawiam set4812
Powód edycji: [erix]:
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 589 Pomógł: 91 Dołączył: 22.05.2008 Skąd: Gliwice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Bo nie zadałeś pytania? (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg)
Szansa procentowa - no to ustalasz sobie, że jest 90% szans znalezienia, e nie wiem, drewnianego krzesła, po zabiciu potwora a 10% na super, hiper, mega miecz. Wystarczy że losujesz (pseudolosowo, naturalnie) z przedziału od 0 do 9. 9 to miecz, reszta to krzesło. Cron - nie oczywiście, że nie na cronie to polega. Jeśli gracz ma otwartą przeglądarkę i buduje mi się budynek, wyświetla się czas do zakończenia a user coś sobie tam robi w tej grze, licznik dochodzi do 0, następuje zwolnienie blokady, tfu... wysłanie zapytania Ajax`owego do serwera który aktualizuje level danego budynku (lvl++), jeśli user`a nie ma to taka aktualizacja może odbyć się zaraz po jego zalogowaniu do gry. W końcu w tabelcy, nazwijmy ją - event ma datę rozpoczęcia budowy i zakończenia, więc wiemy ile trzeba dodać surowców (cześć po starym wydobyciu, część po nowym per godzina) jeśli rozbudowana była kopalnia or sth. Ten post edytował #luq 2.07.2010, 19:46:49 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.10.2025 - 03:18 |