![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 873 Pomógł: 152 Dołączył: 9.04.2006 Skąd: Berlin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Może ktoś pamięta jak kiedyś przedstawiałem w tym dziale grę a dokładniej jej początki. Można wtedy było jedynie poruszać się, była interakcja z innymi osobami oraz questy. Projekt od tego czasu się już trochę rozwinął i chciałbym, żebyście ocenili co do tej pory jest skończone.
Npc może zlecić nam zadanie, kupić oraz sprzedać przedmioty oraz jak mamy mało życia wyleczyć. Można walczyć z potworkami (tutaj jeszcze bardzo prosty mechanizm bo dopiero co go wprowadzamy). Questy możemy podzielić na wielozadaniowe oraz typowe przedmioty do znalezienia w skrzynkach. Na małych monitorach zalecam poruszanie się numlockami (jeśli występuje scroll), ponieważ poruszanie strzałkami przewija stronę. Jest bardzo dużo niedociągnięć, możliwe że są błędy ale niestety bawię się tym tylko ja oraz okresowo brat., wszystko postaram się szybko poprawiać Otwarty jestem na wszelkie propozycję dotyczące poprawy UI lub grywalności (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Aha, gra działa na Facebooku, wiem że niektórym może to nie podchodzić ale wydaje mi się że gra będzie wymagała więcej współpracy, przynajmniej w przyszłości. (IMG:http://epicknight.com/templates/epicknight/clientImages/logo.png) PS. Nie rozsyłamy spamu na Facebooka ani nic takiego, po prostu lepiej jak jest już to zintegrowane od początku z nim. Pozdrawiam, Michał Hernas. Edycja: Poza Facebookiem Adres do rejestracji: http://epicknight.com/Epicknight-registerForm/ Adres do logowania: http://epicknight.com/Epicknight-loginForm/ Ten post edytował bim2 30.06.2010, 15:05:55 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 589 Pomógł: 91 Dołączył: 22.05.2008 Skąd: Gliwice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Co do wczytywania mapy. Mapa jest robiona jako background np. url(map11-12.gif); Jedna mapa to kilka kratek, nie ma tak ze doczytuje te kratki z boków bo przeglądarka nie wyrabiała kiedy dla osobnych divów wczytywałem kratki. To była masakra. Spróbuję wymusić cache na przeglądarkach, bo narazie liczyłem na samodzielność ich. Teraz sobie zobaczyłem jak masz zrobione wczytywanie mapy i jestem nieco przerażony. Kilka kratek? Ty tu masz pobierany spory kawał świata (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Spójż co daje: http://epicknight.com/Map/41/39/ http://epicknight.com/Map/41/40/ http://epicknight.com/Map/41/41/ na każdym z nich jest więcej niż połowa poprzedniego. Ja bym to inaczej zrobił. Walisz jeden obrazek wszystkich kafelek, zawsze go dołączasz i stosujesz CSS Sprites do rysowania tego, mapę pobierasz w formacie JSON jako numerki identyfikujące poszczególne kafelki/pola. Dodatkowo to jeśli masz powiedzmy na ekranie wyświetlaną mapę 20x20 to mapę pobierasz powiedzmy 60x60 i nową pobierasz dopiero gdy masz wyświetloną na ekranie prawie ostatnią wczytaną kafelkę (trzeba w końcu brać pod uwagę czasu wysłania + przerobienia przez serwer + odebrania odpowiedzi z nową mapą). Powiedzmy 3 od krawędzi. Mapę pobieramy względem bohatera. Pokuszę się o rysunek (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) (IMG:http://wls-team.ovh.org/gfx/map2.jpg) W nowej mapie są pobierane pola na lewo i w dół po to żeby robiąc krok w tą stronę nie spotkać się z końcem mapy i czekać na pobranie kolejnej. (np. 6 kratek od krawędzi) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 16.09.2025 - 11:18 |