Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [gra] Epicknight
bim2
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 1 873
Pomógł: 152
Dołączył: 9.04.2006
Skąd: Berlin

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Może ktoś pamięta jak kiedyś przedstawiałem w tym dziale grę a dokładniej jej początki. Można wtedy było jedynie poruszać się, była interakcja z innymi osobami oraz questy. Projekt od tego czasu się już trochę rozwinął i chciałbym, żebyście ocenili co do tej pory jest skończone.

Npc może zlecić nam zadanie, kupić oraz sprzedać przedmioty oraz jak mamy mało życia wyleczyć. Można walczyć z potworkami (tutaj jeszcze bardzo prosty mechanizm bo dopiero co go wprowadzamy). Questy możemy podzielić na wielozadaniowe oraz typowe przedmioty do znalezienia w skrzynkach.

Na małych monitorach zalecam poruszanie się numlockami (jeśli występuje scroll), ponieważ poruszanie strzałkami przewija stronę.

Jest bardzo dużo niedociągnięć, możliwe że są błędy ale niestety bawię się tym tylko ja oraz okresowo brat., wszystko postaram się szybko poprawiać
Otwarty jestem na wszelkie propozycję dotyczące poprawy UI lub grywalności (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Aha, gra działa na Facebooku, wiem że niektórym może to nie podchodzić ale wydaje mi się że gra będzie wymagała więcej współpracy, przynajmniej w przyszłości.

(IMG:http://epicknight.com/templates/epicknight/clientImages/logo.png)

PS. Nie rozsyłamy spamu na Facebooka ani nic takiego, po prostu lepiej jak jest już to zintegrowane od początku z nim.

Pozdrawiam, Michał Hernas.


Edycja:

Poza Facebookiem
Adres do rejestracji: http://epicknight.com/Epicknight-registerForm/
Adres do logowania: http://epicknight.com/Epicknight-loginForm/

Ten post edytował bim2 30.06.2010, 15:05:55
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
#luq
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 589
Pomógł: 91
Dołączył: 22.05.2008
Skąd: Gliwice

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Cytat(bim2 @ 1.07.2010, 12:14:04 ) *
Co do wczytywania mapy. Mapa jest robiona jako background np. url(map11-12.gif); Jedna mapa to kilka kratek, nie ma tak ze doczytuje te kratki z boków bo przeglądarka nie wyrabiała kiedy dla osobnych divów wczytywałem kratki. To była masakra. Spróbuję wymusić cache na przeglądarkach, bo narazie liczyłem na samodzielność ich.

Teraz sobie zobaczyłem jak masz zrobione wczytywanie mapy i jestem nieco przerażony. Kilka kratek? Ty tu masz pobierany spory kawał świata (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Spójż co daje:

http://epicknight.com/Map/41/39/
http://epicknight.com/Map/41/40/
http://epicknight.com/Map/41/41/

na każdym z nich jest więcej niż połowa poprzedniego.
Ja bym to inaczej zrobił. Walisz jeden obrazek wszystkich kafelek, zawsze go dołączasz i stosujesz CSS Sprites do rysowania tego, mapę pobierasz w formacie JSON jako numerki identyfikujące poszczególne kafelki/pola. Dodatkowo to jeśli masz powiedzmy na ekranie wyświetlaną mapę 20x20 to mapę pobierasz powiedzmy 60x60 i nową pobierasz dopiero gdy masz wyświetloną na ekranie prawie ostatnią wczytaną kafelkę (trzeba w końcu brać pod uwagę czasu wysłania + przerobienia przez serwer + odebrania odpowiedzi z nową mapą). Powiedzmy 3 od krawędzi. Mapę pobieramy względem bohatera. Pokuszę się o rysunek (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

(IMG:http://wls-team.ovh.org/gfx/map2.jpg)

W nowej mapie są pobierane pola na lewo i w dół po to żeby robiąc krok w tą stronę nie spotkać się z końcem mapy i czekać na pobranie kolejnej. (np. 6 kratek od krawędzi)
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie
- bim2   [gra] Epicknight   30.06.2010, 14:28:25
- - phpion   Cytat(bim2 @ 30.06.2010, 15:28:25 ) A...   30.06.2010, 14:37:11
- - bim2   No to w takim razie dopisze jakies zew. logowanie....   30.06.2010, 14:48:22
|- - pedro84   Cytat(bim2 @ 30.06.2010, 15:48:22 ) N...   30.06.2010, 15:06:16
- - bim2   Tak, tylko że w grze występować będzie system sprz...   30.06.2010, 15:13:41
- - Kildyt   Połączenie gry z fb jest chyba najlepszym wejściem...   30.06.2010, 21:21:35
- - bim2   Tak, dużo jeszcze pracy przede mną, ale dużo także...   30.06.2010, 21:32:43
|- - Kildyt   Cytat(bim2 @ 30.06.2010, 22:32:43 ) C...   30.06.2010, 21:56:26
- - ayeo   @bim2 jesteś mega Świr Zajebista!   30.06.2010, 22:31:02
|- - bim2   Cytat(ayeo @ 30.06.2010, 23:31:02 ) @...   30.06.2010, 22:50:31
- - Quantum   jestem pod wrażeniem, gratuluje gierka może być k...   1.07.2010, 00:21:23
- - foxbond   Popraw kolizje bo mi na google chrome potworki wch...   1.07.2010, 07:15:17
|- - Wicepsik   Cytat(foxbond @ 1.07.2010, 08:15:17 )...   1.07.2010, 10:35:24
- - #luq   Ładne, fajne, zajebiste Zastanawia mnie, że zdar...   1.07.2010, 10:05:46
- - kapuch   Gra super, jesli ja poprawisz i bedzie gralo sporo...   1.07.2010, 10:33:52
|- - fifi209   Cytat(kapuch @ 1.07.2010, 11:33:52 ) ...   1.07.2010, 11:22:40
|- - bim2   Cytat(fifi209 @ 1.07.2010, 12:22:40 )...   1.07.2010, 11:34:03
|- - kapuch   Cytat(fifi209 @ 1.07.2010, 12:22:40 )...   1.07.2010, 12:04:38
- - bim2   CytatCzy atakowanie potwora, który jest od ciebie ...   1.07.2010, 11:14:04
- - Quantum   co do ilości żądań, ich ilość rzeczywiście szokuje...   1.07.2010, 11:37:54
- - Spawnm   mam ff.3.6.6 : gdy klikam na kolesia stojącego na ...   1.07.2010, 11:53:27
- - phpion   Mi udało się wejść na wodę (1 pole w 1 miejscu wię...   1.07.2010, 12:12:13
- - bim2   @Spawnm Teraz już nie powinien wyskakiwać quest er...   1.07.2010, 12:18:18
|- - fifi209   Cytat(bim2 @ 1.07.2010, 13:18:18 ) @S...   1.07.2010, 15:52:30
- - frytek92   Ogólnie gra super, ma parę błędów ale myślę ze to ...   1.07.2010, 17:45:28
- - #luq   Cytat(bim2 @ 1.07.2010, 12:14:04 ) Co...   2.07.2010, 10:43:03
- - bim2   Mam już internet na wsi na szczęście więc wracam d...   6.07.2010, 01:21:30
- - SHiP   Lagii są u mnie i to spore. Dziwne przy 2mbit/s Po...   6.07.2010, 15:56:38
- - bim2   Tak, wczytywanie mapy będę musiał poprawić. Nie wi...   6.07.2010, 16:07:52
- - SHiP   Mam Chrome bez żadnych wtyczek. Postać chodzi po p...   6.07.2010, 16:27:30
- - #luq   Cytat(bim2 @ 6.07.2010, 02:21:30 ) Ma...   7.07.2010, 18:18:38
- - bim2   Jeśli mapa jest prosta to tak. Ale w późniejszym e...   7.07.2010, 18:41:48
- - #luq   Cytat(bim2 @ 7.07.2010, 19:41:48 ) Je...   7.07.2010, 19:14:23
- - SHiP   Metoda luq jest lepsza. Robię podobnie. Mapa jest ...   7.07.2010, 19:38:08
- - bim2   U mnie może być n spritów, chyba ograniczałem to d...   7.07.2010, 22:21:26
- - pyro   Hehe gierka fajna (jak na początek). Przyznam, że ...   8.07.2010, 10:40:11
- - bim2   Tak troche mnie Spawn naprowadził na pomysł pokaza...   12.09.2010, 21:44:32
- - Spawnm   Brak mi warstw , trawę, góry i kwiaty dajesz na je...   13.09.2010, 20:24:16
- - bim2   Hmmm, warstwy powiadasz? Na tym etapie chyba naraz...   13.09.2010, 20:50:18
- - lukaskolista   dla mnie bomba, napisalem ostatnio cos na takim sa...   17.09.2010, 10:02:49
- - bim2   Teraz się zastanawiam, minimapkę robićpodobną jak ...   17.09.2010, 13:12:52
- - Pawel_W   chyba najprościej zczytywać czy po polu można chod...   17.09.2010, 13:41:50
- - bim2   Niby tak, ale lepiej moim zdaniem wyglądałaby w ty...   17.09.2010, 14:22:05
|- - Pawel_W   Cytat(bim2 @ 17.09.2010, 15:22:05 ) N...   17.09.2010, 14:45:42
- - Spawnm   daj jak w starcrafcie/warcrafcie/might&magic :...   17.09.2010, 14:25:01
- - bim2   Ok, dodałem minimapę Jest po kliknieciu w "ko...   17.09.2010, 18:15:36


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 16.09.2025 - 11:18