![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 873 Pomógł: 152 Dołączył: 9.04.2006 Skąd: Berlin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Może ktoś pamięta jak kiedyś przedstawiałem w tym dziale grę a dokładniej jej początki. Można wtedy było jedynie poruszać się, była interakcja z innymi osobami oraz questy. Projekt od tego czasu się już trochę rozwinął i chciałbym, żebyście ocenili co do tej pory jest skończone.
Npc może zlecić nam zadanie, kupić oraz sprzedać przedmioty oraz jak mamy mało życia wyleczyć. Można walczyć z potworkami (tutaj jeszcze bardzo prosty mechanizm bo dopiero co go wprowadzamy). Questy możemy podzielić na wielozadaniowe oraz typowe przedmioty do znalezienia w skrzynkach. Na małych monitorach zalecam poruszanie się numlockami (jeśli występuje scroll), ponieważ poruszanie strzałkami przewija stronę. Jest bardzo dużo niedociągnięć, możliwe że są błędy ale niestety bawię się tym tylko ja oraz okresowo brat., wszystko postaram się szybko poprawiać Otwarty jestem na wszelkie propozycję dotyczące poprawy UI lub grywalności (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Aha, gra działa na Facebooku, wiem że niektórym może to nie podchodzić ale wydaje mi się że gra będzie wymagała więcej współpracy, przynajmniej w przyszłości. (IMG:http://epicknight.com/templates/epicknight/clientImages/logo.png) PS. Nie rozsyłamy spamu na Facebooka ani nic takiego, po prostu lepiej jak jest już to zintegrowane od początku z nim. Pozdrawiam, Michał Hernas. Edycja: Poza Facebookiem Adres do rejestracji: http://epicknight.com/Epicknight-registerForm/ Adres do logowania: http://epicknight.com/Epicknight-loginForm/ Ten post edytował bim2 30.06.2010, 15:05:55 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 873 Pomógł: 152 Dołączył: 9.04.2006 Skąd: Berlin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat Czy atakowanie potwora, który jest od ciebie kilka kratek dalej nie jest błędem ? Tak to błąd. Nie wykrywam jeszcze odległości od potworka bo zastanawiam się jak to rozwiązać. Sprawa wygląda tak, że serwer losuje gdzie ma wrzucić potworki na mapie, ale chodzenie załatwia już js. Więc w js dam ograniczenie a praktycznie to wystarczy wejść na obszar respa i wywołać daną akcję (otworzyć url). Co do kolizji, nie pomyślałem o tym, żeby potworki nie mogły na siebie wchodzić, poprawi się. Co do wczytywania mapy. Mapa jest robiona jako background np. url(map11-12.gif); Jedna mapa to kilka kratek, nie ma tak ze doczytuje te kratki z boków bo przeglądarka nie wyrabiała kiedy dla osobnych divów wczytywałem kratki. To była masakra. Spróbuję wymusić cache na przeglądarkach, bo narazie liczyłem na samodzielność ich. Cytat Poza tym jak klikam na jedna ze skrzynek mam napis "Quest Error" - komunikat malo konkretny, bo nie wiadomo czy cos sie sypnelo i jest jakis blad, czy moze poprostu nie mam zaczetego danego questa. Quest Error znaczy, że skrzynka questowa stoi na mapie (id ustawiane w confingach lub jaku uniqueId na mapie) a nie ma przypisanego questa. W sumie to wystarczy jak będę pisał tutaj nie ma niczego lub coś w tym stylu. Co do zaczynania questów, u mnie działa to na zasadzie eventów. Otwierasz skrzynke z questem o id 2 to dostajesz event 22 (1 cyfra to identyfikator). Npc ma w bazie pole jakie eventy potrzeba żeby móc wybrać daną rozmowę. Dlatego można iść zerwać gałązkę życia a później rozmawiać z npc. Niedługo pojawi się Quest Book (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg) Edycja: http://epicknight.com/awe-editor.rar - jeśli ktoś chce zobaczyć edytor map (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Edycja 2: Questy poprawione, po informacji że wykonałeś questa brakło return; (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Dziś wyjeżdżam ale jak tylko mi podłączą internet na wsi to zabiorę się za poprawę tego co pisaliście i sugestie dotyczącą chata wystosowanaprzez kildyta (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) Dzięki za miłe słowa. Ten post edytował bim2 1.07.2010, 11:31:02 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 9.10.2025 - 19:35 |