![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 38 Pomógł: 1 Dołączył: 21.11.2006 Skąd: Ozorków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
zastanawiam się nad stworzeniem gry online, w której na jedną grę przypadać będzie 6 osób(3 vs 3) oraz gracze obserwatorzy. Gra będzie piłkarzykami online, w którym każdy gracz kieruje jedną postacią. Zastanawia mnie jakie są najlepsze/najszybsze rozwiązania, których można użyć do stworzenia takiej aplikacji? W jaki sposób przeprowadzić wymianę danych o położeniu poszczególnych postaci oraz piłki pomiędzy wieloma internautami w czasie rzeczywistym? Jakie języki dadzą największą oszczędność zasobów serwera w stosunku do ilości działań jakie ma wykonać system (różna siła uderzenia, dokładność podań postaci)? Wiem już, że raczej http streaming nie będzie w stanie sobie z tym poradzić, zatem w grę wchodzą zapewne alternatywne protokoły. Będę bardzo wdzięczny za Twoje przemyślenia w tym temacie. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 283 Pomógł: 34 Dołączył: 21.03.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
To zależy od serwera głównie, we flashu robisz tylko klienta, a serwer np. c++ jak Spawnm napisał za pomocą socketów i hulać powinno aż miło. (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 655 Pomógł: 556 Dołączył: 17.03.2009 Skąd: Katowice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
To zależy od serwera głównie, we flashu robisz tylko klienta, a serwer np. c++ jak Spawnm napisał za pomocą socketów i hulać powinno aż miło. (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg) Prościej napisać w javie jedno i drugie, mniej kombinacji. ;] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 13:16 |