![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 38 Pomógł: 1 Dołączył: 21.11.2006 Skąd: Ozorków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
zastanawiam się nad stworzeniem gry online, w której na jedną grę przypadać będzie 6 osób(3 vs 3) oraz gracze obserwatorzy. Gra będzie piłkarzykami online, w którym każdy gracz kieruje jedną postacią. Zastanawia mnie jakie są najlepsze/najszybsze rozwiązania, których można użyć do stworzenia takiej aplikacji? W jaki sposób przeprowadzić wymianę danych o położeniu poszczególnych postaci oraz piłki pomiędzy wieloma internautami w czasie rzeczywistym? Jakie języki dadzą największą oszczędność zasobów serwera w stosunku do ilości działań jakie ma wykonać system (różna siła uderzenia, dokładność podań postaci)? Wiem już, że raczej http streaming nie będzie w stanie sobie z tym poradzić, zatem w grę wchodzą zapewne alternatywne protokoły. Będę bardzo wdzięczny za Twoje przemyślenia w tym temacie. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 655 Pomógł: 556 Dołączył: 17.03.2009 Skąd: Katowice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Moim zdaniem Java nada się do tego celu świetnie, weźmy takie portale jak zagraj.pl czy kurnik tam wszystko jest oparte o javę.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 15.10.2025 - 03:26 |