Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [PHP][Flash] - bezpieczna komunikacja
Ziem
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 71
Pomógł: 1
Dołączył: 29.10.2008

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam!
Chciałbym się dowiedzieć jaki jest najskuteczniejszy i najbezpieczniejszy sposób komunikacji między Flashem (AS3) a PHP? Głównie zależy mi na wysyłaniu wyników z Flasha do PHP. Wiem, że jest coś takiego jak LoadVars() czy AMFPHP, ale czy istnieją lepsze rozwiązania?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam, Ziem!
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
erix
post
Post #2





Grupa: Moderatorzy
Postów: 15 467
Pomógł: 1451
Dołączył: 25.04.2005
Skąd: Szczebrzeszyn/Rzeszów




Cytat
Wiadomo, URLRequest i URLLoader będą akurat, ale czy to rozwiązanie jest bezpieczne? Czy istnieje w tym przypadku możliwość, że "cwany" użytkownik sam będzie nabijał sobie punkty?

Będzie mógł, nawet wtedy, gdy zrobisz odpowiednio cwany algorytm.

  1. odczytanie kodu źródłowego nie jest jakimś nieziemsko trudnym zadaniem (np. Sothink's SWF Decompiler). Nawet jeśli kod jest zaobfuskowany - odpowiednio zdeterminowany osobnik da sobie radę w kilka godzin
  2. ostatnio też męczyłem się z podobnym problemem i to wszystko okazuje się na nic, gdyż są programy w stylu GameCheat, czy czegoś takiego, co pozwala na dowolną manipulację animacją


Summa summarum, zmiana sposobu przekazywania danych raczej na niewiele się zda...

Pisałem na podstawie własnych doświadczeń; niech ktoś mnie poprawi, jeśli jestem w błędzie.
Go to the top of the page
+Quote Post
Ziem
post
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 71
Pomógł: 1
Dołączył: 29.10.2008

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Cytat(erix @ 17.05.2010, 17:32:35 ) *
Będzie mógł, nawet wtedy, gdy zrobisz odpowiednio cwany algorytm.

  1. odczytanie kodu źródłowego nie jest jakimś nieziemsko trudnym zadaniem (np. Sothink's SWF Decompiler). Nawet jeśli kod jest zaobfuskowany - odpowiednio zdeterminowany osobnik da sobie radę w kilka godzin
  2. ostatnio też męczyłem się z podobnym problemem i to wszystko okazuje się na nic, gdyż są programy w stylu GameCheat, czy czegoś takiego, co pozwala na dowolną manipulację animacją


Summa summarum, zmiana sposobu przekazywania danych raczej na niewiele się zda...

Pisałem na podstawie własnych doświadczeń; niech ktoś mnie poprawi, jeśli jestem w błędzie.

No właśnie o to mniej więcej mi chodziło, dodatkowo zastanawiałem się, co by było gdyby taki delikwent odgadł lub jakoś odczytał ze zdekodowanej gry/animacji informacje: co i do jakiego pliku zostaje wysyłane w momencie wygranej/przegranej. W ten sposób mógłby w kółko "nabijać" sobie punkty, wysyłając odpowiednie dane (POST).

Czy istnieje możliwość zabezpieczenie się przed tego typu działaniami? Słyszałem, że można zakodować plik Flasha, ale nie wiem na ile to skuteczne...
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 14.10.2025 - 07:22