![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 71 Pomógł: 1 Dołączył: 29.10.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam!
Chciałbym się dowiedzieć jaki jest najskuteczniejszy i najbezpieczniejszy sposób komunikacji między Flashem (AS3) a PHP? Głównie zależy mi na wysyłaniu wyników z Flasha do PHP. Wiem, że jest coś takiego jak LoadVars() czy AMFPHP, ale czy istnieją lepsze rozwiązania? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam, Ziem! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 15 467 Pomógł: 1451 Dołączył: 25.04.2005 Skąd: Szczebrzeszyn/Rzeszów ![]() |
Cytat Wiadomo, URLRequest i URLLoader będą akurat, ale czy to rozwiązanie jest bezpieczne? Czy istnieje w tym przypadku możliwość, że "cwany" użytkownik sam będzie nabijał sobie punkty? Będzie mógł, nawet wtedy, gdy zrobisz odpowiednio cwany algorytm.
Summa summarum, zmiana sposobu przekazywania danych raczej na niewiele się zda... Pisałem na podstawie własnych doświadczeń; niech ktoś mnie poprawi, jeśli jestem w błędzie. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 71 Pomógł: 1 Dołączył: 29.10.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Będzie mógł, nawet wtedy, gdy zrobisz odpowiednio cwany algorytm.
Summa summarum, zmiana sposobu przekazywania danych raczej na niewiele się zda... Pisałem na podstawie własnych doświadczeń; niech ktoś mnie poprawi, jeśli jestem w błędzie. No właśnie o to mniej więcej mi chodziło, dodatkowo zastanawiałem się, co by było gdyby taki delikwent odgadł lub jakoś odczytał ze zdekodowanej gry/animacji informacje: co i do jakiego pliku zostaje wysyłane w momencie wygranej/przegranej. W ten sposób mógłby w kółko "nabijać" sobie punkty, wysyłając odpowiednie dane (POST). Czy istnieje możliwość zabezpieczenie się przed tego typu działaniami? Słyszałem, że można zakodować plik Flasha, ale nie wiem na ile to skuteczne... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.10.2025 - 07:22 |