![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 149 Pomógł: 0 Dołączył: 26.02.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Mam Neostradę 512 kb. Od kilku miesięcy Internet zaczął bardzo wolno chodzić. Tak do godziny 11 rano wszystko jest w porządku, ale po 11 i we wszystkie weekendy i różne święta jest naprawdę fatalnie - gorzej niż na modemie telefonicznym, strony wczytują się nieraz przez kilka minut! Nie mogłem już tego znieść i zadzwoniłem to pomocy technicznej TP i konsultant nie ukrywał tego, że mają duże obciążenia na łączach i gdy przyjdzie kolejny rachunek, to żeby do nich zadzwonić i TP obniży mi wówczas rachunek.
W związku z tych chciałbym zapytać - czy byliście już w podobnej sytuacji? O ile mogą mi obniżyć rachunek? Czy to o ile obniżą, od czegoś zależy, czy też może to jaką stałą kwota? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 149 Pomógł: 0 Dołączył: 26.02.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nad reklamacją to ja już myślę od dłuższego czasu (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
Jak uda mi się rozwiązać umowę z TP, to wybiorę Multimedię (kilku moich sąsiadów ma i sobie chwalą) albo Netię - niedawno roznosili ulotki zachęcające do wzięcia Internetu od nich i zarazem informujące, że bardzo niedaleko mojego bloku mają budowa jakąś centralę - więc pewnie wpłynęłoby by to pozytywnie na jakość łączy? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.10.2025 - 10:37 |