![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 149 Pomógł: 0 Dołączył: 26.02.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Mam Neostradę 512 kb. Od kilku miesięcy Internet zaczął bardzo wolno chodzić. Tak do godziny 11 rano wszystko jest w porządku, ale po 11 i we wszystkie weekendy i różne święta jest naprawdę fatalnie - gorzej niż na modemie telefonicznym, strony wczytują się nieraz przez kilka minut! Nie mogłem już tego znieść i zadzwoniłem to pomocy technicznej TP i konsultant nie ukrywał tego, że mają duże obciążenia na łączach i gdy przyjdzie kolejny rachunek, to żeby do nich zadzwonić i TP obniży mi wówczas rachunek.
W związku z tych chciałbym zapytać - czy byliście już w podobnej sytuacji? O ile mogą mi obniżyć rachunek? Czy to o ile obniżą, od czegoś zależy, czy też może to jaką stałą kwota? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 135 Pomógł: 158 Dołączył: 19.03.2009 Skąd: Toruń Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ee wątpię że ci obniżą rachunek oni sami niewiedzą gdzie jaka prędkość maksymalna dla danego terenu jest osiągalna jak ja zamawiałem neo od nich do podpisywałem 3 umowy jedną na 6/mb drugą na 2 /mb a trzecią na 1/mb która dopiero zadziałała a tak jak ty masz 512/kb to bardzo słaba prędkość możesz zobaczyć czy wykręca tyle po przez Speedtest pomiar prędkości twojego łącza jeśli masz w granicach 500/kb to nie licz na obniżkę rachunku ze względu na to że konsultant sobie może .
Ten post edytował krzysztof_kf 7.05.2010, 12:56:39 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 13.10.2025 - 09:48 |