![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 Pomógł: 0 Dołączył: 21.02.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć Wszystkim,
Dość długo programuję w PHP, ostatnio miałem przyjemność kodować w Django i moje wrażenia są bardzo pozytywne. RoRa nie znam wcale. Dlaczego większość systemów internetowych tworzonych jest w PHP? kilkumiesięczne doświadczenia z Django wpływają na coraz większą niechęć do PHP. Jakie są Wasze doświadczenia z innymi platformami? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 291 Pomógł: 156 Dołączył: 23.09.2007 Skąd: ITALY-MILAN Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Co do samego topic'u wczoraj czytalem duzo na temat oskryptowywania gier za pomoca lua,python ewentualnie wlasne produkcje,przez przypadek natknolem sie na ciekawy wpis/art gdzie wlasnie autor napisal cos na temat PHP i jego FW i ogolnie bardzo syntetycznie uargumentowal swoje "wyznanie" ktore jako tako popieram chcesz kobyle uzywaj symfony,zend'a itp zalezy ci na wydajnosci i na znaniu systemu jak wlasna kieszen napisz wlasne rozwiazanie.
Zaraz zacznie sie flame po co pisac kolo na nowo jednak duzo firm ma swoje rozwiazania i z tego powodu nie placza zamiast potem kombinowac tydzien na cudzym kodem we wlasnym rozwiazemy problem w kilka h. Zreszta napisanie prostego szkieletu dla fw to duzo nie zajmuje gorzej z bibliotekami,helperami itp ale ogolnie jak juz sie ma gotowy szkielet aplikacji i jest sie bieglym w PHP to reszte mozna napisac w krotkim czasie zreszta piszemy tylko to co potrzebujemy a nie wszystko bo symfony to ma. Nie mowie bo sam raczej wezme sie za jakis fw powazniej jak trzeba bedzie jak narazie mam malo czasu a moje rozwiazANIE ktore jeszcze pisze w zupelnosci mi wystarcza a ogolnie rzecz biorac mozliwosci podobne do kohana. -------------------- Zainteresowania: XML | PHP | MY(SQL)| C# for .NET | PYTHON
http://code.google.com/p/form-builider/ Moj blog |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() TAO programowania Grupa: Zarejestrowani Postów: 340 Pomógł: 3 Dołączył: 25.03.2003 Skąd: ze słoika Ostrzeżenie: (30%) ![]() ![]() |
Co do samego topic'u wczoraj czytalem duzo na temat oskryptowywania gier za pomoca lua,python ewentualnie wlasne produkcje,przez przypadek natknolem sie na ciekawy wpis/art gdzie wlasnie autor napisal cos na temat PHP i jego FW i ogolnie bardzo syntetycznie uargumentowal swoje "wyznanie" ktore jako tako popieram chcesz kobyle uzywaj symfony,zend'a itp zalezy ci na wydajnosci i na znaniu systemu jak wlasna kieszen napisz wlasne rozwiazanie. Tutaj wlasnie klasnia sie ZF (przynajmniej z czasow 1.7 ktore pamietam) ktory tak naprawde daje ci tylko biblioteki, szkielet piszesz sobie sam. I mozna na nim napisac zarowno kobyle jak i leciutki frame, kwestia wyboru.
Zaraz zacznie sie flame po co pisac kolo na nowo jednak duzo firm ma swoje rozwiazania i z tego powodu nie placza zamiast potem kombinowac tydzien na cudzym kodem we wlasnym rozwiazemy problem w kilka h. Zreszta napisanie prostego szkieletu dla fw to duzo nie zajmuje gorzej z bibliotekami,helperami itp ale ogolnie jak juz sie ma gotowy szkielet aplikacji i jest sie bieglym w PHP to reszte mozna napisac w krotkim czasie zreszta piszemy tylko to co potrzebujemy a nie wszystko bo symfony to ma. Nie mowie bo sam raczej wezme sie za jakis fw powazniej jak trzeba bedzie jak narazie mam malo czasu a moje rozwiazANIE ktore jeszcze pisze w zupelnosci mi wystarcza a ogolnie rzecz biorac mozliwosci podobne do kohana. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 20:15 |