![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 603 Pomógł: 131 Dołączył: 24.07.2007 Skąd: Górny Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
W ramach ćwiczenia się w js i jQuery(wersja: 1.2.3) postanowiłem popełnić Snake'a, który w praktyce wygląda tak: SNAKE
Info: -sterowanie na klawiszach W,S,A,D -jestem świadom, że odznaczenie inputa sprawia, że gra nie działa. Kody: jQuery:
css: Kod <style type="text/css"> /* <![CDATA[ */ div{ height:20px; width:20px; } div.pole{ background:#217F25; } div.glowa{ background:yellow; } div.ogon{ background:red; } div.owoc{ background:blue; } table.waz,#gameover { margin:20px auto; padding:0; } #gameover{ width:100px; } td,tr{ padding:0; margin:0; border:0; } /* ]]> */ </style> Trochę mi ten kod przycięło do lewej, no ale tak działa forum na tabulacje;) Ładniejszy w źródle strony:) Ten post edytował lord_t 18.07.2008, 21:19:39 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 332 Pomógł: 294 Dołączył: 12.10.2008 Skąd: Olkusz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
teraz jadę w pociągu i deczo się "znieczuliłem (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg) " ale udało się - tzn lekkich problemów nastręczyła mi metoda timeLoop (okazuje się, że przy kompilacji do pamięci interpretera zachodziła mała rozbieżność - nie wiem czemu a że jestem deczko znieczulony to nie będę dokładniej szukał - w każdym bądź razie tam musiałem też this zastąpić nie tylko w setTimeout)...
a i nie chce mi się analizować (teraz znowu się drzemne ;p), ale chyba dało by się jeszcze kilka uchwytów do DOM zbuforować... a i nie musiałeś co chwila pisać var - jeśli masz pod rząd to mogłeś oddzielać przecinkiem... działający kod z setTimeout bez eval pod mozillą i operą: ________ EDIT usunąłem tego html'a bo rozwalał stronę a jest podane już rozwiązanie u lord_t PS. down nie czepiałem się kodu ;p - tylko pisałem, że tak można (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg) - podobnie jak z eval - już nie chodzi o to, że wszyscy piszą, iż jest niebezpieczny, chodziło o to, że przede wszystkim bardzo ogranicza gdyż: - kod musi być zinterpretowany po raz kolejny i jego interpretacja jest znacznie wolniejsza... - odwoływać się można w nim tylko do zmiennych globalnych będących w obiekcie window - co nie sprzyja hermetyzacji kodu (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg) podobnie z buforowaniem chodziło mi tez o to, że to jest wtedy szybsze - w sumie tu nie było potrzeby ale... (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg) pozdro (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg) Ten post edytował zegarek84 5.02.2010, 12:43:59 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 17.10.2025 - 22:51 |