![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 71 Pomógł: 1 Dołączył: 14.12.2004 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Prowadze gre internetowa, w ktorej zalezy mi na tym, zeby 1 uzytkownik mial 1 konto. Ewentualnie maksymalnie jak to mozliwe utrudnic zalozenie 2 konta. W tej chwili mam rejestracje z aktywacja poprzez adres e-mail. Macie jakies inne pomysly? Po IP nie ma co sprawdzac, po przegladarce tak samo niestety :/ |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 157 Pomógł: 32 Dołączył: 24.08.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Kiedyś prowadząc grę widziałem, że było to zrobione w dość prosty sposób, niewymagający wielkiego nakładu sił, a przynoszący dobre efekty.
1) Zrób plik np multicheck.php. W części html'owej daj forma gdzie wpisuje się id początkowe i id końcowe przedziału. W php zrób zapytanie, które pokaże Ci graczy o takim samym IP z tego przedziału. A w części php daj zapytanie i prześlij później wynik do html. Masz zapytanie, zmienisz tabele i kolumny i będzie si:
2) Zrób w modułach plik zapisujący do bazy każdą akcję użytkownika, zapisując tam datę, id, id2(gracza, któremu coś przekazujemy etc.), ip, co zostało wpisane w okienko form/textarea, nazwę pliku. 3) Zrób przeglądarkę tych logów. W html daj forma, w którego wpisuje się daną rzecz (tę datę/ip/coś innego) i obok checkboxa, odwracającego wynik. Czyli np jeśli wpiszesz w id 50 i zaznaczysz checkboxa, to wynikiem będzie każde id poza 50. Pokażę Ci tpl'kę i php żebyś miał porównanie, przerobisz sobie:
Później tylko w multicheck sprawdzasz podejrzane konta i sprawdzasz ich akcje w logach- czy logują się jedno po drugim, czy zawsze mają to samo ip, czy przesyłają sobie surowce, czy komunikują się przez pocztę z tymi samymi osobami, etc. Sprawdzenie, czy dwa dane konta są multikontami zajmuje około 5 minut. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.10.2025 - 21:01 |