![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 2 335 Pomógł: 6 Dołączył: 7.03.2002 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jestem ciekaw czy ktos z osob posiadajacych chello na forum ma ostatnio problemy z laczem :?:
Zaobserwowalem u siebie spadek szybkosci przesylanych danych z 60KB/s do... 79 bitow/s :!: Co sie dzieje :?: :!: |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 602 Pomógł: 0 Dołączył: -- Skąd: W - WA -> GRO Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Pomoc techniczna to na prawde "fajna sprawa" (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif)
Jak do tej pory na szczescie nie kazali mi reinstalowac sytemu, a wrecz przeciwnie. Powiedzieli, za mam jeden z najlepszych (jesli chodzi o platforme win32) - win2k. Nie zmienia to faktu, ze modem trzeba resetowac, ze ich serwery maja czasem probelmy z dzierzawa wlasciwego IP po kolejnej wkur%$#%@# awarii. Zeby bylo smiesznie, to te awarie przytrafiaja sie dosc czesto i do tego w najmniej oczekiwanych momentach. A ile one potrafia trwac, to tylko my biedni uzytkownicy mozemy wiedziec (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/sad.gif) Moze ktos juz do nich nasmarowal ladne pisemko z reklamacja, ktora by mu uznali :?: Bardzo fajny patent mieli tez przed wakacjami na prowadzenie prac serwisowych sieci - potrafili wylaczac ludziom net o 11 w ciagu dnia. Dziwne maja te normy i standardy. Jeszcze sie dziwia, ze kazdy wyciska z tego co ma ile sie da. Coz, wielce wkurzajacy jest ten proces czekania na "zywa" i pomocna dusze na infolini. Nie rozumiem na przyklad w jakim celu podaje sie ten syfny numer klienta, skoro pozniej i tak trzeba go podawac jeszcze raz, zeby przelaczyli do iHelpDesku. Pozniej jeszcze pytaja sie o MACa modemu. Cholery mozna z nimi dostac (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/sad.gif) Niestety o poprawie stanu rzeczy "ni widu, ni slychu" (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/sad.gif) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 9.10.2025 - 22:33 |