![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 291 Pomógł: 829 Dołączył: 14.02.2009 Skąd: łódź Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cze (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg)
Mam zamiar stworzyć grę w rodzaju wyścigów motorowych, czy samochodowych przez przeglądarkę. Na jakim silniku do gier to robić? Vallheru? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 4 362 Pomógł: 714 Dołączył: 12.02.2009 Skąd: Jak się położę tak leżę :D ![]() |
Moli... Jaja sobie robisz? (IMG:style_emoticons/default/snitch.gif) To co napisał blooregard jest pisane na kolanie w kilka sekund przez naprawdę początkujących z php. W pojęciu osób nieco dłużej znających PHP silnik gry przeglądarkowej jest o niebo bardziej rozbudowany i opiera się już na bardziej skomplikowanych zależnościach niż random, ponieważ całość podparta jest już parametrami wyciąganymi z bazy i odpowiednio obrabianymi. Sam sobie piszę w chwilach wolnych (nie mam ich niestety wiele i tygodniowo może kilka się uzbiera w sumie :/ ) specyfikację takiej gry zintegrowanej z portalem i uwierz, że zależności jakie w niej mam wykraczają daleko poza wartości losowe przy ustalaniu wyniku starcia, a parametrów mających wpływ na wynik jest poza drobnym efektem losowym kilka jeszcze poza poziomem, atakiem i obroną postaci oraz obrażeniami broni, bo dochodzą odporności, wpływ efektów tymczasowych obejmujących cały serwer czy umiejętności aktywnych na postaci. A zamierzam wprowadzić dodatkowo "zachowania", gdzie choćby mag w chwili skończenia many może albo uciekać aż mu się ona zregeneruje, albo przejść do walki wręcz. Wszystko oczywiście oblicza sobie silnik gry, ale jak widzisz to jest znacznie bardziej rozbudowany algorytm niż zwykłe losowanie...
I tak naprawdę wyglądają silniki gier wielu, choć może nie są tak oddające rzeczywistość jak moja próba wprowadzenia "zachowań". |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 15.10.2025 - 23:23 |