![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 600 Pomógł: 2 Dołączył: 1.09.2002 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam.
W lutym zacząłem robić jednej firmie sklep. Wszystko fajnie pięknie wpłacili 30% zaliczki.. przez ten czas klient w sklepie sprawdził każdą kropkę.. Klient odzywał się co 30 dni po moich telefonach, czy już wszystko sprawdzili i czy jest ok... dostawałem wiadomość, że pracownik jego sprawdzi jescze raz.. pracownik ten łepek.. ma płacone za godzine i sobie testuje sklep juz pół roku.. ostatnio mi napisał, "prosze w koszyku kreske nad przyciskami skrócić o 8px".. szef nie ma czasu sie tym zajmowac a ten łepek sie bawi.. szkoda, że to jużtyle trwa.. Raz zdazyło mi sie, że wprowadzałem spore zmiany w systemie i w ich sklepie nie można było złozyć zamówienia.. było tak raz.. i trwało to jeden dzień.. awarie szybko naprawiłem... dodatkowo co mógłbym sobie zarzucić, to że raz nie odpisałem im na wiadomości około 2 tygodnie.. byłem na wyjeździe.. wszystko trwa od lutego do dzisiaj.. fakturę za 70% wystawiłem już dawno, ale powiedzieli że nie zapłacą.. muszą wszystko przetestować.. wysłałem duplikat ostatnio też bez odzewu.. podatki odprowadziłem.. a oni dalej testują... Ostatnio w integracji allegro zarzucili mi, że nie chcą wybierac kategorie ze spisu, bo to za długo trwa tylko wpisac kod kategorii w polu tekstowym.. teraz mi napisali, że nie chcą żeby zdjęcia wrzucały się standardowo do allegro bo kolejne są płatne, ale zeby sie linkowało z serwera w opisie.. pytanie tylko co to ma do testowania sklepu?(IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) Proszę o Wasze zdanie.. co mogą mi zrobić? P.S. Dwa lata temu dostałem list od gościa, który sobie policzył swoje straty.. policzył ile mógłby zarobić i reszte i mi wysłał list o odszkodowanie 50 000 zł.. Ten post edytował kukix 20.09.2009, 17:03:50 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 214 Pomógł: 23 Dołączył: 26.09.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Uploadujesz strone po płatności, więc do tego momentu nikt nie zdaje sobie sprawy z tego ile to zachodu - a jak sobie zda to już nie twój problem bo kase dawno masz (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
No ale tak serio... nie pozostaje nic tylko negocjacje.... ewentualnie dobrze skonstruowana umowa (chociaż tego da się nauczyć tylko na własnych błędach / błędach tych z którymi się pracowało). Wiesz.... kiedyś miałem inny problem - termin wykonania strony do końca miesiąca, mamy 29 a klient nie dostarczył nawet 1/3 materiałów (a strona to był mały portal - kilkaset stron tekstu), za każdy dzień zwłoki grożą odsetki wysokości 1% ceny witryny... na szczęście rzeczowa rozmowa z klientem pomogła, ale mogło być bardzo źle... od tej pory w umowach mam zapis o terminie dostarczenia wszystkich materiałów oraz ewentualnych konsekwencjach niewywiązania się z tego punktu (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg) Jeśli negocjacje nie pomagają to bardzo mi przykro ale chyba trzeba zacząć liczyć się ze stratami >_< (IMG:style_emoticons/default/sad.gif) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 10.10.2025 - 10:15 |