![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 600 Pomógł: 2 Dołączył: 1.09.2002 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam.
W lutym zacząłem robić jednej firmie sklep. Wszystko fajnie pięknie wpłacili 30% zaliczki.. przez ten czas klient w sklepie sprawdził każdą kropkę.. Klient odzywał się co 30 dni po moich telefonach, czy już wszystko sprawdzili i czy jest ok... dostawałem wiadomość, że pracownik jego sprawdzi jescze raz.. pracownik ten łepek.. ma płacone za godzine i sobie testuje sklep juz pół roku.. ostatnio mi napisał, "prosze w koszyku kreske nad przyciskami skrócić o 8px".. szef nie ma czasu sie tym zajmowac a ten łepek sie bawi.. szkoda, że to jużtyle trwa.. Raz zdazyło mi sie, że wprowadzałem spore zmiany w systemie i w ich sklepie nie można było złozyć zamówienia.. było tak raz.. i trwało to jeden dzień.. awarie szybko naprawiłem... dodatkowo co mógłbym sobie zarzucić, to że raz nie odpisałem im na wiadomości około 2 tygodnie.. byłem na wyjeździe.. wszystko trwa od lutego do dzisiaj.. fakturę za 70% wystawiłem już dawno, ale powiedzieli że nie zapłacą.. muszą wszystko przetestować.. wysłałem duplikat ostatnio też bez odzewu.. podatki odprowadziłem.. a oni dalej testują... Ostatnio w integracji allegro zarzucili mi, że nie chcą wybierac kategorie ze spisu, bo to za długo trwa tylko wpisac kod kategorii w polu tekstowym.. teraz mi napisali, że nie chcą żeby zdjęcia wrzucały się standardowo do allegro bo kolejne są płatne, ale zeby sie linkowało z serwera w opisie.. pytanie tylko co to ma do testowania sklepu?(IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) Proszę o Wasze zdanie.. co mogą mi zrobić? P.S. Dwa lata temu dostałem list od gościa, który sobie policzył swoje straty.. policzył ile mógłby zarobić i reszte i mi wysłał list o odszkodowanie 50 000 zł.. Ten post edytował kukix 20.09.2009, 17:03:50 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 195 Pomógł: 14 Dołączył: 12.01.2006 Skąd: Gotham City Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Masz umowę i w niej wszystko powinno być zawarte kiedy, co, za ile. Umowa powinna być dobrze sporządzona i zrozumiana. To jest w twoim interesie żeby się dobrze zabezpieczyć. Jeżeli klient nie płaci sprawę oddajesz do sądu zgłaszasz go do krajowego rejestru długów itp. bez podniet, emocji... tak czasem bywa i to jest normalne. Nie przejmujesz się tym nie marnujesz na to czasu tylko pracujesz i zarabiasz dalej.
W twoim interesie jest też sprawdzić klienta przed podpisaniem umowy i dowiedzieć się o nim czego tylko możesz. Wasze pomysły są bardzo dziecinne i niepoważne. To nic nie da że złapiesz cygana który ci ukradł kasę i go sklepiesz... kasy i tak nie odzyskasz, problemy będziesz miał, a przecież od początku nie o to chodziło. Przemyśl to, wyciągnij wnioski i rób tak żeby do takich sytuacji nie dochodziło. Z czasem podczas rozmowy z klientem szybko będziesz poznawał czy jest to ktoś z kim warto współpracować jeśli nie to grzecznie proponujesz konkurencje, zlecenia przez net i podajesz jakiś ładny powód że np projekt jest za duży a ty teraz czasu nie masz lub inne bzdety. W interesach nie można się dawać prowokować, podniecać i angażować emocjonalnie to jest bardzo niezdrowe i nieprofesjonalne lepiej po prostu przemyśleć wszystko wcześniej i podejmować rozsądne decyzje. I to co wyżej w interesach nie ma rodziny i przyjaciół. Poza tym bardzo dobra zasada to nie robić nigdy interesów z rodzina , przyjaciółmi i znajomymi. Ten post edytował emp 21.09.2009, 22:49:35 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 10.10.2025 - 16:25 |