![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 260 Pomógł: 30 Dołączył: 22.01.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam mam pytanie trapiące moją ciekawość, jak w grach online robią przyrost surowców może coś sie dowiem czego nie wiem
Próba 1: Wrzuciłem wykonywanie skryptu do crontaba jenak ma to wade wykonuje się co minuta niby ok ale wizualnie do kitu no i jak wiemy w tych grach często liczą się sekundy Próba 2: Użyłem biblioteki jquery i odświeżam sobie stronkę zapisując aktualną datę do bazy powiedzmy co 15s. Wizualnie wszytko OK jednak wada jest taka ze wylogowując się surowce nie rosną , chodź po kolejnym lgowaniu przyrost się wyrównuje to jednak nie ma to sensu. Próba3: Strona odświeżająca się co 15s jednak trzymać ciągle on-line mało stabilne rozwiązanie. Odpowiadając na trapiące pytania nie piszę gry jednak jestem bardzo ciekawy jak to jest rozwiązywane w tych grach on-line. Pozdrawiam prz3kus |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 260 Pomógł: 30 Dołączył: 22.01.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Czyli funkcja time_sleep_until() potrafi wykonać samodzielnie skrypt php po stronie serwera bez odświeżania strony?(IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif)
Przyznaje się bez bicia że nigdy jej nie używałem chyab czas na kawalek lektury z google chyba że coś źle rozumuje. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 7.10.2025 - 16:52 |