![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 260 Pomógł: 30 Dołączył: 22.01.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam mam pytanie trapiące moją ciekawość, jak w grach online robią przyrost surowców może coś sie dowiem czego nie wiem
Próba 1: Wrzuciłem wykonywanie skryptu do crontaba jenak ma to wade wykonuje się co minuta niby ok ale wizualnie do kitu no i jak wiemy w tych grach często liczą się sekundy Próba 2: Użyłem biblioteki jquery i odświeżam sobie stronkę zapisując aktualną datę do bazy powiedzmy co 15s. Wizualnie wszytko OK jednak wada jest taka ze wylogowując się surowce nie rosną , chodź po kolejnym lgowaniu przyrost się wyrównuje to jednak nie ma to sensu. Próba3: Strona odświeżająca się co 15s jednak trzymać ciągle on-line mało stabilne rozwiązanie. Odpowiadając na trapiące pytania nie piszę gry jednak jestem bardzo ciekawy jak to jest rozwiązywane w tych grach on-line. Pozdrawiam prz3kus |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 4 362 Pomógł: 714 Dołączył: 12.02.2009 Skąd: Jak się położę tak leżę :D ![]() |
To chyba troche dziwnie u mnie na localu działał jak widzę (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg) Bo puszczałem skrypt na kilkanaście minut, dawałem ignore_user_abort, set_time_limit(0), logowałem do pliku każde wybudzenie by sprawdzić czy aby działa i dawałem sleep(20) a robiłem sobie dalej na localu co chciałem. A przecież wtedy każde wywołanie jakiejkolwiek strony powinno leżeć do czasu obudzenia interpretera według tego co mówisz. Tymczasem wsio śmigało prawidłowo. Albo więc działa to inaczej niż mówisz, albo ja mam cudowny interpreter PHP. Jak dla mnie bowiem to zatrzymywane jest działanie skryptu, a nie całego interpretera.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 4.10.2025 - 14:08 |