![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 655 Pomógł: 556 Dołączył: 17.03.2009 Skąd: Katowice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Mam jakiś dziwny problem...
Znalazłem kod na necie...
Lecz za grosz nie chce on działać. W ogóle nie chce mi działać coś takiego:
Pisałem wiele w javascript ale zawsze używałem jquery do "podpinania" zdarzeń. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 332 Pomógł: 294 Dołączył: 12.10.2008 Skąd: Olkusz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Szczerze to chodzi mi tylko o napisanie skryptu do greasemonkey (dodatek do FF) abym na forum mógł użyć w "polu" do pisania skrótu ctrl + m, wtedy przez prompt pobieram nazwę i wstawiam ją między znaczniki manual. Takie po prostu ułatwienie... :< A chciałem sam to napisać ze względu na fakt, iż nie znalazłem tego na necie... Ogólnie czysty js jest do d... było tak od razu ;p - zwłaszcza pod mozillą różnica jest zasadnicza - pod operą nie... w mozilli userscript wykonuje się po zdarzeniu DOMContentLoaded - ale co do mozilli najistotniejsze jest, że normalnie skrypty GM są odseparowane od skryptów wykonywanych na stronie ale jest obiekt unsafeWindow przez którą można dostać się do zmiennych i funkcji zdefiniowanych w dokumencie - ogólnie nie polecam używanie tego - jest sposób na obejście tego: http://wiki.greasespot.net/UnsafeWindow i jeszcze jedno - skrypty do instalacji pod mozille jak zapewne wiesz muszą mieć rozszerzenie *.user.js - mozilla jak mozilla i u niej tylko tak a zaś z operą jeśli jest takie samo rozszerzenie to skrypt też się ładuje po zdarzeniu DOMContentLoaded, zaś jeśli jest samo rozszerzenie *.js w operze to skrypt ładuje się przed załadowaniem DOM... [a i jeszcze w skryptach musisz mieć zdefiniowane na jakich stronach mają się wykonywać - ale to zapewne wiesz - a jak nie to zajrzyj do gotowych skryptów (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg) ] a i jeszcze jedno unsafeWindow jest tylko pod mozillą... ogólnie swego czasu jak mnie wciągli w jedną gierkę trochu tych skryptów na nią i pod php i w js popisałem - ale w js to trza było pisać anonimowe obiekty i odpowiednio zmienne by nie było ich w document bo czasem były w grze załączane skrypty "szpiegowskie" na niedozwolone skrypty - dlatego też kilku znajomym napisałem parser php żeby potem bez obaw urzywali dowolnych skryptów js które oczywiście nie pobierają ze strony nadmiernych ilości danych... Ten post edytował zegarek84 11.08.2009, 12:31:05 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 10.10.2025 - 17:51 |