![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 51 Pomógł: 3 Dołączył: 26.06.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif) Tworzę swoją grę via browser, taką o rycerzach, jakich w necie wiele, ale dużo się dzięki temu uczę (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif)
Mam już sporo, zarządzanie statystykami, ekwipunek, sklep, pracę/misje, silnik walki, ranking a także raporty z walk. W planach są skille, questy itp. Skoro już tę grę piszę, to chciałbym by była w miarę dopracowana, na tyle na ile pozwolą moje umiejętności (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif) Chciałbym, aby wywiązała się tu dyskusja na temat głównego silnika, czyli silnika walki. Może po kolei: Postać posiada: Siła - odpowiedzialna za obrażenia, przedmioty wymagają odpowiednią siłę. Zręczność - kto pierwszy atakuje, szansa na krytyk czyli 50% obrażeń wiecej, obrona Żywotność - zwieksza hp o ileśtam W planach mam wprowadzenie Wytrzymałości co będzie przekładało się na ilość rund w walce jaką może walczyć postać. Na razie jest tak, że walczy się aż do hp <= 0, ale jak wprowadzę wytrzymałość to będzie się liczyło kto zadał więcej obrażeń lub hp <= 0. Teraz mam pytanie, jak te statystyki, jak siła itp mają przekładać się na obrażenia, obrony itp? Na razie 1 do siły to 1 do obrażeń minimalnych i maksymalnych, 1 zręczności to 1 do krytyka, 1 do obrony. Troche to głupie (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif) Myślałem o czymś bardziej skompikowanym, jak np że 1 punkt siły to 0.10 dmg itp, chodzi mi ogólnie o balans postaci, walki. Może ktoś ma jakieś ciekawsze pomysły (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif) Pozdrawiam. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 149 Pomógł: 5 Dołączył: 9.04.2008 Skąd: W-WA Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jeśli będą grali znajomi to ich poproś o pomysły. W tedy na pewno im ta gra się będzie podobać (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif)
Albo zaczerpnij pomysły z Dungeon and Dragons. Całkiem ciekawy i rozbudowany "silnik" gry (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.10.2025 - 13:53 |