![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 428 Pomógł: 2 Dołączył: 1.04.2007 Skąd: Pogorzelica Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Mam pytanie chce zacząć pisać grę internetową ale jest jedna rzecz która mnie męczy i bez której nie mogę zacząć każdy chyba grał w jakąś grę czy to plemiona czy ogame nie ma znaczenia w takich grach zawsze jest upgrade czy to lvl budynków czy postaci i ja nie wiem jak to się dzieje jak nie ma użytkownika zalogowanego a minie czas to automatycznie w bazie zachodzą zmiany... bo myślałem żeby zrobić że dodaje do czasu aktualnego czas ile ma trwać dany upgrade i później przy odświeżaniu strony porównuje aktualny czas z tym zapisanym w bazie i jak minie ten czas to robi upgrade ale do tego jest potrzebny użytkownik. Może to ktoś mi wyjaśnić może jest jakiś silnik na to... bo zainstalowałem sobie silnik Xnova(kopia ogame) ale mają ciężko kod strasznie do ogarnięcia
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 428 Pomógł: 2 Dołączył: 1.04.2007 Skąd: Pogorzelica Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
hmm w sumie cron to nawet dobry pomysł tylko coś mi cron nie chce działać na serwie bo napisałem dla innej strony skrypt i chciałem go odpalać co 5 minut wykonanie skryptu trwało od 5 do 120 sekund a gdy wykonywał to cron to było 0 sekund i wykonał tylko pierwszą operacje... nie wiem czy może include nie obsługuje
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 11.10.2025 - 23:53 |