![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 428 Pomógł: 2 Dołączył: 1.04.2007 Skąd: Pogorzelica Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Mam pytanie chce zacząć pisać grę internetową ale jest jedna rzecz która mnie męczy i bez której nie mogę zacząć każdy chyba grał w jakąś grę czy to plemiona czy ogame nie ma znaczenia w takich grach zawsze jest upgrade czy to lvl budynków czy postaci i ja nie wiem jak to się dzieje jak nie ma użytkownika zalogowanego a minie czas to automatycznie w bazie zachodzą zmiany... bo myślałem żeby zrobić że dodaje do czasu aktualnego czas ile ma trwać dany upgrade i później przy odświeżaniu strony porównuje aktualny czas z tym zapisanym w bazie i jak minie ten czas to robi upgrade ale do tego jest potrzebny użytkownik. Może to ktoś mi wyjaśnić może jest jakiś silnik na to... bo zainstalowałem sobie silnik Xnova(kopia ogame) ale mają ciężko kod strasznie do ogarnięcia
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 589 Pomógł: 91 Dołączył: 22.05.2008 Skąd: Gliwice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Można by też nie wykorzystywać crona. Po wejściu na stronę następuje dopiero zapytanie czy data zakończenie budowy < aktualna data jeśli tak to update. Dla usera nie jest istotne to że w momencie gdy nie gra powinien mieć jakiś budynek na wyższym levelu.
Problem pojawia się dopiero gdy w zależności od levelu budynku, dostajemy jakąś kwotę surowca. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 5.10.2025 - 07:18 |