Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 78 Pomógł: 1 Dołączył: 25.03.2008 Ostrzeżenie: (0%)
|
Temat: wycena_ile_to_jest_warte
dzięki chłopaki, bardzo pomocni się okazaliście a co jest złego w wycenianiu sobie nawzajem na forum projektów? Jak byście podali jakieś rozsądne kwoty to chyba tylko dobrze dla rynku (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif) ..czy może się mylę? (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/worriedsmiley.gif) |
|
|
|
![]() |
Post
#2
|
|
|
Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 7 494 Pomógł: 302 Dołączył: 31.03.2004 Ostrzeżenie: (0%)
|
Przede wszystkim wycenę robi się nie podstawie założeń. To co sądzisz, że jest szczegółami jest zazwyczaj bardzo newralgicznymi częściami aplikacji. Takie pierdoły mogą wydłużyć czas pracy drastycznie.
Jak więc chcesz coś wyceniać na podstawie kilku marnych sloganów, które niczego nie opisują? |
|
|
|
zwierzołak czy wycenianie jest złe 26.06.2009, 00:03:29
Spawnm Mylisz się.
Każdy programuje inaczej , a my nie wi... 26.06.2009, 06:49:04
Moli Cytat(Spawnm @ 26.06.2009, 07:49:04 )... 26.06.2009, 07:04:27
dr_bonzo Jak wyzej, skad mam wiedziec jak szybko i jak dobr... 26.06.2009, 08:39:13
nasty Może inaczej... bardziej trafnym pytaniem by było ... 26.06.2009, 09:58:41
nospor posty OFFTOPICowe wylecialy do specjalnego tematu.... 26.06.2009, 10:40:09
NoiseMc Cala spolecznosc burzy sie ze ludzie zanizaja ceny... 26.06.2009, 11:35:37
skowron-line @zwierzołak wyceniaj skrypty na podstawie nakładu ... 26.06.2009, 11:42:57
NoiseMc Ja powiem tak ...
Poszukaj na forum tematu o zarob... 26.06.2009, 11:48:27 
mike Cytat(NoiseMc @ 26.06.2009, 12:48:27 ... 26.06.2009, 11:58:46
blooregard A ja pozwolę sobie zacytować pewien fragment pewne... 26.06.2009, 11:50:53
blooregard CytatPoszukaj na forum tematu o zarobkach programi... 26.06.2009, 12:03:31
bim2 No właśnie, przecież to nie odzwierciedli naszej w... 26.06.2009, 12:06:04
zwierzołak ok dzięki, trochę naświetliliście mi sprawę, zwłas... 26.06.2009, 14:22:50 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 24.12.2025 - 15:03 |