![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 655 Pomógł: 556 Dołączył: 17.03.2009 Skąd: Katowice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Napisałem ją dla siebie, ale może się komuś przyda. A teraz prosiłbym o jakieś uwagi dot. kodu, tj. co by można zmienić, zrobić inaczej. Wydaje mi się, że jak na tą prostotę funkcjonalność jest wystarczająca. (przynajmniej dla mnie) Użycie przykładowe: Najpierw konstruktor:
Parametr pierwszy - ścieżka do folderu cache Parametr drugi - używana kompresja (w tym wypadku brak, lecz "NONE" można zastąpić "BZIP2") a) Dodawanie cache/Zmienianie jego wartości (konstruktor pomijam)
(IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/cool.gif) Odczyt cache
c) Usuwanie cache
podstrona -> nazwa pliku cache (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif) Ten post edytował fifi209 14.06.2009, 22:54:36 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 31 Pomógł: 7 Dołączył: 14.06.2009 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
setXMLPath, to IMO powinno być w konstruktorze, z wymaganą zmienną path.
Jak zdziedziczę to mam metody $o->destroy() i $o->destroyDie(). Bezsensowne nazewnictwo. Poza tym, z tego co widzę to przed odczytem, muszę dać destroyDie(), które przejdzie przez cały system keszowania? Bzdura. Czyli jak mam 10000 plików keszu, to serwer klęka. To powinno wyglądać tak, że przy odczycie danego elementu keszu, jest sprawdzany tylko jego TTL i usuwany w tym momencie. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 655 Pomógł: 556 Dołączył: 17.03.2009 Skąd: Katowice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
setXMLPath, to IMO powinno być w konstruktorze, z wymaganą zmienną path. Jak zdziedziczę to mam metody $o->destroy() i $o->destroyDie(). Bezsensowne nazewnictwo. Poza tym, z tego co widzę to przed odczytem, muszę dać destroyDie(), które przejdzie przez cały system keszowania? Bzdura. Czyli jak mam 10000 plików keszu, to serwer klęka. To powinno wyglądać tak, że przy odczycie danego elementu keszu, jest sprawdzany tylko jego TTL i usuwany w tym momencie. Nie wiem co w nazewnictwie jest nie tak. :< Wysłucham Twoich propozycji. Przecież destroyDie odczyta, które są już nieużyteczne i je wywali - fakt mogłem to inaczej rozwiązać, poprawię to w kolejnej wersji. Co do konstruktora, niestety odpada bo musiałbym nadpisać konstruktor z klasy głównej - co za tym idzie niepotrzebny kod + zmiany w dostępie do zmiennych w klasie głównej. Ten post edytował fifi209 14.06.2009, 22:41:01 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 31 Pomógł: 7 Dołączył: 14.06.2009 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie wiem co w nazewnictwie jest nie tak. :< Wysłucham Twoich propozycji. destroyDie, jest nieintuicyjne. brzmi trochę jak jakieś combo w mortal combat. cleanAll, checkAllLifetime, można pewnie jeszcze coś lepszego wymyślić. Przeciez destroyDie odczyta, które są już nieużyteczne i je wywali - fakt mogłem to inaczej rozwiązać, poprawię to w kolejnej wersji. Fakt, ale przechodzenie po wszystkich elementach mija się ogólnie z celem. Jako ogólna metoda ok, może się przydać, ale przy odczycie pojedynczego elementu mam sprawdzać wszystkie? Co do konstruktora, niestety odpada bo musiałbym nadpisać konstruktor z klasy głównej - co za tym idzie niepotrzebny kod + zmiany w dostępie do zmiennych w klasie głównej. a parent::__construct to już się nie da wywołać? Ten post edytował kamil_biela 14.06.2009, 22:44:39 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 5.10.2025 - 16:54 |