Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 10 Pomógł: 0 Dołączył: 9.02.2009 Ostrzeżenie: (0%)
|
Witam,
od dłuuugiego czasu walczę z logowaniem do Ogam - klon Ogame. Nie rozumiem problemu. Wzorowałem się tym działającym skrypcie do zalogowania na nasza klasę: TOPIC Mój skrypt wygląda następująco:
Dostaję komunikat, że użytkownik nie jest zalogowany poprawnie. Byłbym wdzięczny za wskazanie błędu. Jakieś pomysły? Albo przynajmniej ogólny kierunek co może być źle? Ten post edytował Xaar 9.02.2009, 01:53:52 |
|
|
|
![]() |
Post
#2
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 10 Pomógł: 0 Dołączył: 9.02.2009 Ostrzeżenie: (0%)
|
Sprawdzałem za pomocą Live HTTP i timestamp zawsze przy logowaniu idzie ten sam.
|
|
|
|
Post
#3
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 65 Pomógł: 9 Dołączył: 22.09.2006 Ostrzeżenie: (0%)
|
Sprawdzałem za pomocą Live HTTP i timestamp zawsze przy logowaniu idzie ten sam. No to jak wiesz jak to się robi, to zrób w php żeby dokładnie taki sam pakiet poleciał. Czyli te wszystkie nagłówki przeglądarki itd. Może wystarczy sam referer. Ten post edytował djstrong 10.02.2009, 10:54:24 |
|
|
|
Xaar Logowanie do Ogame 9.02.2009, 19:42:12
djstrong 1. bodajże niepełne urlencode w POST
2. brak pełny... 9.02.2009, 22:56:37
ddiceman Zmien tez timestamp
w
[PHP] pobierz, plaintext ... 10.02.2009, 08:48:40
ddiceman Czestym bledem jest jeszcze fakt, ze nie mozesz za... 10.02.2009, 12:16:00 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 26.12.2025 - 22:57 |