Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 10 Pomógł: 0 Dołączył: 9.02.2009 Ostrzeżenie: (0%)
|
Witam,
od dłuuugiego czasu walczę z logowaniem do Ogam - klon Ogame. Nie rozumiem problemu. Wzorowałem się tym działającym skrypcie do zalogowania na nasza klasę: TOPIC Mój skrypt wygląda następująco:
Dostaję komunikat, że użytkownik nie jest zalogowany poprawnie. Byłbym wdzięczny za wskazanie błędu. Jakieś pomysły? Albo przynajmniej ogólny kierunek co może być źle? Ten post edytował Xaar 9.02.2009, 01:53:52 |
|
|
|
![]() |
Post
#2
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 326 Pomógł: 121 Dołączył: 23.07.2008 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%)
|
Zmien tez timestamp
w
na aktualniejszy - domyslam sie, ze skoro jest ten parametr uzywany, to z jakiegos powodu - np. do weryfikacji, czy sesja nie wygasla etc. Sprobuj tam wstawic po prostu time();:
|
|
|
|
Xaar Logowanie do Ogame 9.02.2009, 19:42:12
djstrong 1. bodajże niepełne urlencode w POST
2. brak pełny... 9.02.2009, 22:56:37
Xaar Sprawdzałem za pomocą Live HTTP i timestamp zawsze... 10.02.2009, 09:46:22 
djstrong Cytat(Xaar @ 10.02.2009, 09:46:22 ) S... 10.02.2009, 10:44:26
ddiceman Czestym bledem jest jeszcze fakt, ze nie mozesz za... 10.02.2009, 12:16:00 ![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 27.12.2025 - 21:23 |