![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 29 Pomógł: 0 Dołączył: 10.11.2008 Skąd: Częstochowa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wiele osób kojarzy gry przez przeglądarkę (np. oGame). Zastanawiam się od pewnego czasu nad jednym zagadnieniem, przykładowo, flota jest wysyłana ustawiany jest czas kiedy ma powrócić, jak wykonać skrypt kiedy ten czas będzie mniejszy bądź równy aktualnemu (Czyli jak flota powróci). Flota musi powrócić (dodać surowce, flotę na planetę itp) nawet jak żaden z użytkowników się nie zaloguje (atakujący,obrońca) - jedyne rozwiązanie co przychodzi mi na myśl to jest cron i sprawdzanie co np. minute czy flota już nie powróciła - na każdym użytkowniku - macie może jakieś inne pomysły?
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 120 Pomógł: 12 Dołączył: 9.10.2008 Skąd: Tricity.Rumia() Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Temat był juz na forum dawno temu :] Dyskutujacy doszli do wniosku że tego typu apliakacjie na 100% nie są czasu rzeczywistego. Tak jak koledzy mówią masz np
a odpowiadając na pytanie w temacie: CRON Ten post edytował pinochet 16.01.2009, 17:11:29 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 9.10.2025 - 14:54 |