![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 36 Pomógł: 1 Dołączył: 3.05.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witajcie,
Chciałbym się dowiedzieć od Was co rozumiecie po tym pojęciem. Czym jest oprogramowanie wysokiej jakości? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 866 Pomógł: 32 Dołączył: 2.06.2004 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
@tomaszs2: Ja z IT mam do czynienia tylko hobbystycznie (co prawda to hobby zabiera mi mnóstwo czasu, ale to nie mój zawód (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg) ). Ale wiem że nasz sztab IT z GB nie dochodził do tego co było problemem. Oni po dostaniu Service Call sprawdzili jakie są symptomy problemu i zaaplikowali rozwiązanie, ale tak jest zawsze, można to rozpoznać po ich znudzonych głosach (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg) Lekarz widząc ranę ciętą nie dochodzi do tego co jest problemem tylko zaczyna leczyć/szyć (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg)
Tu akurat chodzi o doświadczenie zespołu IT chyba. Nie wiem jak oni to robią ale to magicy. Co prawda inną aplikację u nas naprawiali 2 dni, ale to akurat nie dość że jakiś zewnętrzne rozwiązanie Citrix'a to jeszcze .NET zaczął sypać wyjątkami. Sprawa zabawna, bo na tych samych komputerach dokładnie identyczne oprogramowanie działało bez zarzutu, a akurat u nas po jakimś czasie od rozpoczęcia pracy się wywalał. Nie wiem co powodowało błąd ani jak go naprawili. Dla tego moim zdaniem o jakości oprogramowania świadczy to jak szybko po awarii można przystąpić ponownie do pracy bez utraty danych, a o głupich błędach w stylu nieobsłużonych wyjątków nie może być mowy. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 5.10.2025 - 22:57 |