![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 56 Pomógł: 1 Dołączył: 15.07.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Z grupą znajomych kończymy dość rozbudowaną grę. I tu jest takie pytanie:
Jak rozwiązać sprawę 'światów' w grze (coś jak uniwersa w ogame czy światy w plemionach) lub jak w łatwiejszy sposób odciążyć serwer i bazę przy dużej ilości graczy? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 2 921 Pomógł: 269 Dołączył: 11.08.2005 Skąd: 127.0.0.1 ![]() |
Jeśli macie kasę na start, to dobrym rozwiązaniem jest zakup kilku serwerów. Wówczas będziecie mogli zrobić podział: static1, static2, static3, itd. Każdy z serwerów może zawierać osobny świat. Do tego warto zakupić serwer bazodanowy. Do tego można dorzucić pounda, który będzie równoważył ruch między serwerami static.
Oczywiście trzeba mieć sporą kasę na taką zabawę serwerami. Bez kasy niewiele możecie zrobić - cache-owanie zapytań, optymalizacja bazy danych, itp. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 5.10.2025 - 23:52 |