Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Własna gra a 'odciążenie serwera'
morawcik89
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 56
Pomógł: 1
Dołączył: 15.07.2008

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Z grupą znajomych kończymy dość rozbudowaną grę. I tu jest takie pytanie:
Jak rozwiązać sprawę 'światów' w grze (coś jak uniwersa w ogame czy światy w plemionach) lub jak w łatwiejszy sposób odciążyć serwer i bazę przy dużej ilości graczy?
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi
batman
post
Post #2





Grupa: Moderatorzy
Postów: 2 921
Pomógł: 269
Dołączył: 11.08.2005
Skąd: 127.0.0.1




Jeśli macie kasę na start, to dobrym rozwiązaniem jest zakup kilku serwerów. Wówczas będziecie mogli zrobić podział: static1, static2, static3, itd. Każdy z serwerów może zawierać osobny świat. Do tego warto zakupić serwer bazodanowy. Do tego można dorzucić pounda, który będzie równoważył ruch między serwerami static.
Oczywiście trzeba mieć sporą kasę na taką zabawę serwerami.
Bez kasy niewiele możecie zrobić - cache-owanie zapytań, optymalizacja bazy danych, itp.
Go to the top of the page
+Quote Post

Posty w temacie


Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 5.10.2025 - 23:52