![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 398 Pomógł: 10 Dołączył: 24.11.2004 Skąd: Łódź Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Niedługo kończę kontrakt w USA i wracam do Polski. Firma w której pracuję chce kontynuowac współpracę w związku z czym mam kilka pytań.
1. W jaki sposób najlepiej rozliczac się z ZUS i Urzędem Podatkowym? 2. Czy muszę otwierac działalnośc gospodarczą czy mogę pracowac jako osoba wykonująca wolny zawód? 3. Co jest dowodem na wykonanie usługi i czy faktura w języku angielskim wystarczy? 4. Co mogę odliczac od podatku pracując w domu? Czy abonament telefoniczny czy internetowy też wlicza się w koszta uzyskania przychodu? Może ktoś z Was miał już podobny problem, proszę o sugestie. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 398 Pomógł: 10 Dołączył: 24.11.2004 Skąd: Łódź Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Kris bardzo mi pomogles zwlaszcza podpowiadajac ze moge placic podatek liniowy i nie place VAT ... juz zaczynalem sie obawiac ze 60% tego co zarobie (22% VAT i 40% dochodowy) sprawi ze lepiej jak poszukam sobie pracy w Polsce.
Planuje wizyte u doradcy zeby dogadac wszystko ze szczegolami tak czy tak ... chcialem mniej wiecej wiedziec orientacyjnie co i jak poki jeszcze jestem na etapie negocjacji. Dzieki wielkie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 29.09.2025 - 15:59 |