![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 398 Pomógł: 10 Dołączył: 24.11.2004 Skąd: Łódź Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Niedługo kończę kontrakt w USA i wracam do Polski. Firma w której pracuję chce kontynuowac współpracę w związku z czym mam kilka pytań.
1. W jaki sposób najlepiej rozliczac się z ZUS i Urzędem Podatkowym? 2. Czy muszę otwierac działalnośc gospodarczą czy mogę pracowac jako osoba wykonująca wolny zawód? 3. Co jest dowodem na wykonanie usługi i czy faktura w języku angielskim wystarczy? 4. Co mogę odliczac od podatku pracując w domu? Czy abonament telefoniczny czy internetowy też wlicza się w koszta uzyskania przychodu? Może ktoś z Was miał już podobny problem, proszę o sugestie. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 441 Pomógł: 71 Dołączył: 3.09.2007 Skąd: wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Też by mnie interesowały odpowiedzi na te pytania, bo od jakiegoś czasu pracuję w domu. Jakby jakiś doświadczony freelnacer mógł napisać jak to wygląda byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 27.09.2025 - 20:11 |