![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 62 Pomógł: 1 Dołączył: 12.06.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Bry (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg)
Tym razem mam problem z kodowaniem znaków, które są zapisywane do pliku tekstowego. Przykład : Po otwarciu pliku edytorem tekstu zahaszowany tekst wygląda tak - dobre kodowanie (IMG:http://images32.fotosik.pl/255/b16baa8c5a9918a7.jpg) Natomiast jesli otworze go 'w locie' tzn Total Commander i F3 to wygląda to zupełnie inaczej - złe kodowanie (IMG:http://images31.fotosik.pl/256/32c9215996ccae80.jpg) Nie wie ktoś na jakie kodowanie tekstu zmienić by zadziałało ? //Ze względu na to, że forum nie obsługuje takich znaków zrobiłem screeny. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 62 Pomógł: 1 Dołączył: 12.06.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Z tego wynika, że nie są tego samego kodowania.
Trochę zamotałem też, ponieważ źle wytłumaczyłem jedną rzecz. Więc tak: Mam skrypt w PHP, który haszuje mi hasło danym algorytmem a nastepnie zapisuje go do pliku Imie_Nazwisko.ini Potem gracz, (san andreas multi player) już w grze loguje się wpisując /login pass. Funkcja /login w grze jest tak przerobiona, by wpisane z komendą hasło zostało tym samym algorytmem przehaszowane i porównane z tym, który znajduje się w pliku tekstowym. Jeśli ręcznie wrzucę zahaszowane hasło do pliku text. to logowanie działa, natomiast jeśli automatycznie przez skrypt PHP to już wyskakuje w grze, że złe hasło. Wszystko wskazuje na to, że jest złe kodowanie, ponieważ w zahaszowanym haśle występują różne znaki, "krzaczki". Wiem, że takie coś, co ja chcę zrobić czyli dobre kodowanie jest do wykoniania. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 11.10.2025 - 06:04 |