![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 13 Pomógł: 0 Dołączył: 4.05.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Ostatnio zabrałem się za tworzenie gry MMOSG(np. travian)... Całkiem sprawnie mi to idzie, ale natrafiłem na mały problem... Otóż w grze potrzebuję zamieścić skrypt, który naliczałby liczbę surowców na godzinę(np. Drewno 33 na godzinę) nawet jeśli przeglądarka byłaby wyłączona... Może ktoś wie jak to zrobić (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/questionmark.gif) Bardzo proszę o odpowiedź... |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 508 Pomógł: 75 Dołączył: 2.11.2005 Skąd: Bydgoszcz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Tylko pola z aktualnymi ilosciami surowcow powinny byc typu dziesietnego (DOUBLE, itp), zeby dokladnie dodawac ilosc surowcow. Gdyby to bylo INTEGER, to przy zaokrąglaniu ktos moglby dostawac wiecej/mniej surowcow na godzine niz powinien, a przy DOUBLE są duzo mniejsze niedokladnosci. Na stronie oczywiscie te liczby powinny zostac zaokrąglone.
EDIT: A czas najlepiej jakby byl przechowywany w milisekundach, zeby jeszcze bardziej tą dokladnosc zwiekszyc. Kiedys robilem taka grę i wiem, że czasami naprawde duze są te odchylenia od zakladanego godzinnego wydobycia. Ten post edytował franki01 4.05.2008, 08:34:14 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 11.10.2025 - 19:27 |