![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 187 Pomógł: 6 Dołączył: 31.08.2005 Skąd: Bielsko-Biała Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam pod ocenę daję grę napisaną w nowym elemencie HTML[js] -> canvas. Gra jest niekompletna, właściwie zrobiłem tylko sam system poruszania i kolizji z elementami mapy, zliczanie punktów ruchu i prostą walkę z raportowaniem w konsoli. Potwory są losowane z bazy danych na podstawie pola w którym gracz się znajduje. Generowanie mapy też jest oparte na bazie danych co okazało się gwoździem do trumny ze względu na wydajność tej techniki (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/biggrin.gif)
http://slammer.yum.pl/gra LOGIN: slammer HASŁO: kupa Poruszanie na klawiaturze numerycznej (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif) Jeśli komuś będzie się chciało niech chociaż powierzchownie spojrzy na skrypty: http://slammer.yum.pl/gra/js/input.js - obsługa klawiatury http://slammer.yum.pl/gra/js/konsola.js - konsola (zaczerpnięte i przerobione z http://developer.mozilla.org/samples/rayca.../RayCaster.html ) http://slammer.yum.pl/gra/js/caster.js - przesunięcia na mapie http://slammer.yum.pl/gra/js/level.js - rysowanie mapy... wystarczy spojrzec na ilość pętli i warunków (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/biggrin.gif) http://slammer.yum.pl/gra/js/player.js - tutaj przechowuję parametry gry (punkty, doswiadczenie itd), tutaj też uruchamiam interwał, który przynajmniej w jakimś stopniu ma udawać, że jest wątkiem (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/biggrin.gif) http://slammer.yum.pl/gra/js/ajax.js - no i ajax. Jak wam się podoba grafika? Postać jest pobierana z zewnętrznego źródła więc może się okazać, że będzie trzeba kilka razy kliknąć w mapę, aż obrazek się zbuforuje ot taki mankamencik, którego nie udało mi się rozwikłać. P.S. Projekt zawiesiłem, gdyż pisząc tę grę i czytająć wiele na ten temat wpadłem na kilka znacznie lepszych rozwiazań od tutaj zastosowanych i mam zamiar zacząć wszystko od początku. Javascript nie jest językiem stworzonym do rozwiązywania takich problemów jak gra mmorpg, ale mam nadzieję, że tym razem uda mi się spłodzić coś znacznie wydajniejszego. Ten post edytował slammer 5.04.2008, 15:08:38 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 869 Pomógł: 53 Dołączył: 20.10.2003 Skąd: Przeworsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cytat Nie rozumie co takiego bulwersuje Cię w danych do logowania? Czy słowo "kupa" wzburza Cię do tego stopnia, że nie jesteś w stanie wystukać go z klawiatury? Moim zdaniem, jeżeli dajemy swoje dzieło nad którym wypociliśmy się kilkanaście/set godzin do oceny publicznej to wręcz wymagane jest kulturalne zachowanie i stosowanie właściwych słów, a dla tego ponieważ przez to budujemy swoje imię i ocenę w oczach innych. Prezes dużej firmy informatycznej (z czegoś trzeba żyć) moim zdaniem nie zatrudni osoby, która stosuje takie słowa w programowaniu. Po prostu nie będzie ryzykował. Cytat Co do sloganu pewnie masz rację, ale docelowo strona miała byc kierowana do graczy pełnoletnich. Btw. świat gier w dzisiejszych czasach to właśnie świat wirtualnej przemocy. Z tymi sloganami trzeba teraz bardzo uważać. Komputer jest coraz to bardziej popularny. Gdy sponsoruje się te poznawanie nowych ludzi, czaty, rozmowy głosowe i wideo to użytkownicy internetu spędzają nad nim coraz to więcej czasu, a więc i niektórym może się czasem (może nie do końca) pomieszać życie wirtualne z tym rzeczywistym gdzie czujemy zapach itp. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 16.10.2025 - 17:58 |