![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 187 Pomógł: 6 Dołączył: 31.08.2005 Skąd: Bielsko-Biała Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam pod ocenę daję grę napisaną w nowym elemencie HTML[js] -> canvas. Gra jest niekompletna, właściwie zrobiłem tylko sam system poruszania i kolizji z elementami mapy, zliczanie punktów ruchu i prostą walkę z raportowaniem w konsoli. Potwory są losowane z bazy danych na podstawie pola w którym gracz się znajduje. Generowanie mapy też jest oparte na bazie danych co okazało się gwoździem do trumny ze względu na wydajność tej techniki (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/biggrin.gif)
http://slammer.yum.pl/gra LOGIN: slammer HASŁO: kupa Poruszanie na klawiaturze numerycznej (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif) Jeśli komuś będzie się chciało niech chociaż powierzchownie spojrzy na skrypty: http://slammer.yum.pl/gra/js/input.js - obsługa klawiatury http://slammer.yum.pl/gra/js/konsola.js - konsola (zaczerpnięte i przerobione z http://developer.mozilla.org/samples/rayca.../RayCaster.html ) http://slammer.yum.pl/gra/js/caster.js - przesunięcia na mapie http://slammer.yum.pl/gra/js/level.js - rysowanie mapy... wystarczy spojrzec na ilość pętli i warunków (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/biggrin.gif) http://slammer.yum.pl/gra/js/player.js - tutaj przechowuję parametry gry (punkty, doswiadczenie itd), tutaj też uruchamiam interwał, który przynajmniej w jakimś stopniu ma udawać, że jest wątkiem (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/biggrin.gif) http://slammer.yum.pl/gra/js/ajax.js - no i ajax. Jak wam się podoba grafika? Postać jest pobierana z zewnętrznego źródła więc może się okazać, że będzie trzeba kilka razy kliknąć w mapę, aż obrazek się zbuforuje ot taki mankamencik, którego nie udało mi się rozwikłać. P.S. Projekt zawiesiłem, gdyż pisząc tę grę i czytająć wiele na ten temat wpadłem na kilka znacznie lepszych rozwiazań od tutaj zastosowanych i mam zamiar zacząć wszystko od początku. Javascript nie jest językiem stworzonym do rozwiązywania takich problemów jak gra mmorpg, ale mam nadzieję, że tym razem uda mi się spłodzić coś znacznie wydajniejszego. Ten post edytował slammer 5.04.2008, 15:08:38 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 187 Pomógł: 6 Dołączył: 31.08.2005 Skąd: Bielsko-Biała Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ja też zamierzam napisać grę internetową ale w PHP + OOP & MySQL & XML & JavaScript Ajax. Narazie grafik wykonuje jeszcze swoją robotę.. Myślę że spróbuję napisać mapę w javascript i będzie dało się chodzić po mapie jak u ciebię Powodzenia (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/biggrin.gif) Ja teraz troszke ochłonąłem i przed rozpoczęciem kodzenia mam zamiar wszystko bardzo dobrze zaprojektować.Mam laptop - bez klawiatury numeratycznej, jak wyobrażasz sobię żebym w to grał?! Na operze też nie da się grać bo tam każdy klawisz ma swój skrót i z tego co pamiętam na numerycznych jakoś śmiesznie powiększało stronke (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/biggrin.gif) Ja też mam laptopa, ale posiadam przycisk Num Lk który włącza klawiaturę numeryczną. Właściwie słuszna uwaga, uwzględnie w moim nowym projekcie wprowadzając alternatywne sterowanie.Radzę stosować kodowanie UTF-8. Odkąd odkryłem w moim edytorze opcje UTF-8 (2 tygodnie temu) stosuję tylko to kodowanie.Nie wyobrażam sobie abym zalogował się na takie konto testowe. Nie rozumie co takiego bulwersuje Cię w danych do logowania? Czy słowo kupa wzburza Cię do tego stopnia, że nie jesteś w stanie wystukać go z klawiatury? Za slogan 0/10, bo zachęcasz użytkownika do czegoś złego, a to nie jest tylko świat wirtualny, bo przecież ktoś przegląda stronę na prawdę. Co do sloganu pewnie masz rację, ale docelowo strona miała byc kierowana do graczy pełnoletnich. Btw. świat gier w dzisiejszych czasach to właśnie świat wirtualnej przemocy.Grafika oczywiście do niczego:D
Ten post edytował slammer 9.04.2008, 23:28:36 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 16.10.2025 - 13:54 |