![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 167 Pomógł: 1 Dołączył: 22.08.2006 Skąd: universe Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Hej
W dniu dzisiejszym otrzymałem sms z mojego banku mBank iż na moim rachunku są jakieś problemy które zaistniały przez błąd kart VISA. Loguje sie na konto i widzę -1500 zł mniej (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/exclamation.gif) !!! Sprawdzam operację i widzę wypłaty po 100 zł na w/w kwotę. Dzwonię na infolinię mBank i dowiaduje się że VISA miała jakiś błąd księgowania wypłat z bankomatów w dniu 14.01.2008 . Bank zapewnia że dziś lub jutro będzie ok i zwrócą pieniądze. Radze każdemu sprawdzić swój rachunek ! |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 167 Pomógł: 1 Dołączył: 22.08.2006 Skąd: universe Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
"Wszędzie jest dobrze tam gdzie nas nie ma." Nie chodzi o to. Powinniśmy walczyć o swoje a nie dawać się kopać. W Polsce tak czy siak prawa i ochrona konsumenta w dalszym ciągu są na ubogim poziomie. Jeśli nawet ktoś podejmuje walkę na drodze sądowej to może spodziewać się w większości przypadków odp. w stylu "Niska szkodliwość społeczna" etc. Za mało wymagamy od firm z którymi robimy interes. Przeciętny człowiek podpisując umowę z firmą prawie jej nie czyta. Firma dostaje podpisaną umowę gdzie większość paragrafów jest na jej korzyść. Paragrafy korzystne dla klienta to te które w większości muszą się znaleźć bo są ustalone przez prawo. Nie ma dziwu, że firma która jest w posiadaniu takiej umowy przeważnie zawsze potrafi klienta "ukarać". Patrząc odwrotnie, strona klienta prawie z miejsca jest spalona ... Ten post edytował lectric 17.01.2008, 14:10:22 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 10.10.2025 - 17:50 |