![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 62 Pomógł: 2 Dołączył: 29.12.2006 Skąd: Polska, gliwice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
pisze gre w php i mysql i chcialbym poznac najprostrzy sposob rozwiazania mojego problemu:
otoz chce zeby kazdemu uzytkownikowi co minute dodawala sie jakas wartosc (automatycznie) do danego wiersza w tabeli z danymi (np. drewno +5 co minute) sry za chaotyczne pisanie prosze o szybka odpowiedz |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 62 Pomógł: 2 Dołączył: 29.12.2006 Skąd: Polska, gliwice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Z tym ostatnim widzeniem drewna jest ciezko a dodawane drewno nie będzie sprawiedliwe.
Za dużo kombinujemy. Ale jak robią to w innych grach?? Np. Ogame, plemiona?(IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/questionmark.gif) z góry dziękuję PS. Chciałbym też żeby ilość produkowanego drewna była zależna od poziomu mojego tartaku (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/tongue.gif) Dajcie jakieś rady! Szczególnie rady Ekspertów |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 603 Pomógł: 131 Dołączył: 24.07.2007 Skąd: Górny Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Z tym ostatnim widzeniem drewna jest ciezko a dodawane drewno nie będzie sprawiedliwe.[...] Jak to nie bedzie sprawiedliwie? Wszystko bedzie ok. A co do tego czasu widzenia drewna to nie ma najmniejszego problemu. Wystarczy w kazdym miejscu, gdzie user widzi stan drewna wywoływac funkcję. A w tej funkcji zrobic to sprawdzanie czy uplynelo to 5 minut, w niej także dodawać drewno (jesli minelo to 5 minut lub więcej) . A co do uzależnienia ilosci dodawanego drewna w zależności od stanu np. tartaku to tak bym przykładowo zmodyfikował ten wzór: stan_metal =stan_metal +(TIMESTAMPDIFF(SECOND,czas_surowce,NOW())*(przyrost_metal*(5+poziom_tartaku))) ,.... PS. No widzisz sam, że to moje rozwiazaniejest dobre:) Ten post edytował lord_t 1.01.2008, 01:47:02 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 3.10.2025 - 14:45 |