![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 15 Pomógł: 0 Dołączył: 3.05.2007 Skąd: Kraków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
mam dość poważny problem od paru dni zastanawiam sie jak wywołać pewien kod php wykonywany co 1s
skrypt będzie pobierał dane z mysql'a lub pliku i odpowiednio je przetwarzał. Myślałem nad użyciem Cron'a ale najkrótszy okres czasu jak mi sie wydaje to 1 min (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg) myślałem nad zapętleniem lub samo czynnym odświeżaniu pliku ale myślę, że spowoduje to spore obciążenie serwera. Chyba wielowątkowej aplikacji w php sie nie napisze -.-(jeśli się myle popraw mnie (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg) ) Jeśli kto miał by pomysł jak ten problem można rozwiązać w php lub perlu (słyszałem coś o fastCGI) ostatecznie w jakimś innym języku (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg) byłbym bardzo wdzięczny. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 15 Pomógł: 0 Dołączył: 3.05.2007 Skąd: Kraków Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Też myślę że wielowątkowy proces w c++ jest najlepszym rozwiązaniem ale finalnym raczej podczas ciągłego pisania lepszy jest niekompilowany język szybciej można poprawić (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg)
a przeróbka php->c++ nie powinna być trudna składnia mniej więcej podobna. właśnie pobieram sobie VS 2k8 betę 2 (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg) edycja pro (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg) póki skąpy na pieniążki Microsoft daje za darmo (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/biggrin.gif) wydaje mi się że to najlepsze środowisko c++ ładna obsługa błędów itd. itd. (kiedyś się tym bawiłem z D3D :] ) miałem inne windowsowski środowiska min devc (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/haha.gif) nie dało sie d3d zastosować zapewne inne biblioteki tez były wyjęte z niewiadomego plecaczka. w ten sposób z rozwiązania php przeszłem do multithread c++(potem jeszcze dostosowanie do *nixa -.- bo nie mam ochoty instalować kolejnego sys i pisania pod niego). Ten post edytował Xardian 4.12.2007, 02:51:46 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 70 Pomógł: 3 Dołączył: 15.06.2003 Skąd: kosmosu? Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Też myślę że wielowątkowy proces w c++ jest najlepszym rozwiązaniem ale finalnym raczej podczas ciągłego pisania lepszy jest niekompilowany język szybciej można poprawić (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg) a przeróbka php->c++ nie powinna być trudna składnia mniej więcej podobna. właśnie pobieram sobie VS 2k8 betę 2 (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg) edycja pro (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg) póki skąpy na pieniążki Microsoft daje za darmo (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/biggrin.gif) wydaje mi się że to najlepsze środowisko c++ ładna obsługa błędów itd. itd. (kiedyś się tym bawiłem z D3D :] ) miałem inne windowsowski środowiska min devc (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/haha.gif) nie dało sie d3d zastosować zapewne inne biblioteki tez były wyjęte z niewiadomego plecaczka. w ten sposób z rozwiązania php przeszłem do multithread c++(potem jeszcze dostosowanie do *nixa -.- bo nie mam ochoty instalować kolejnego sys i pisania pod niego). Szybciej i wyglądniej będzie dla Ciebie jak ominiesz proces portowania aplikacji, a co do deva tam D3D również działa tylko trzeba czasami przeczytać instrukcje (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 11.10.2025 - 10:39 |